آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ویجت مینیمالیست برای اندروید Minimalistic Text: Widgets 4.8.10 - M

دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید

دانلود Minimalistic Text: Widgets


Minimalistic Text: Widgets اپلیکیشنی فوق العاده برای عوض کردن ظاهر سیستم می باشد. با این ویجت می توانید داده ها را به شکل مینیمالیستیک نشان دهید. این برنامه را می توان برای نمایش دادن زمان، تاریخ، باتری و وضعیت آب و هوایی تنظیم کرد. قالب کلی برنامه را می توان شخصی سازی کرد و به شکل دلخواه در آورد. این نرم افزار به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است و توانسته بیش از 5 میلیون کاربر به خود اختصاص دهد. باگ های نسخه های پیشین به کلی برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از این برنامه استفاده کنید. امکانات مختلفی برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می گیرد.

Minimalistic Text: Widgets دارای مصرف پایینی از منابع سیستمی شما می باشد و بنابرین باتری شما در اثر استفاده از این ابزارک، سریع تر تمام نخواهد شد. می توانید این ویجت را با والپیپر های مختلف مچ کنید و ظاهر کاملا تازه ای به سیستم اندرویدی خود ببخشید. این نرم افزار کم حجم، به رم شما نیز فشار نمی آورد و مصرف کمی از آن خواهد داشت. Minimalistic Text: Widgets امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و بر روی اندروید های مختلف با توجه به سخت افزار های سیستم قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Minimalistic Text: Widgets 


- شخصی سازی کردن ابزراک بنا به نیاز

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- نمایش دادن زمان و تاریخ

- نمایش دادن حجم باقی مانده باتری

- مصرف اندک از منابع سیستمی

- باتری دوست، عدم مصرف انرژی به شکل قابل توجه

- نمایش اطلاعات به شکل مینیمالستیک


تصاویری از محیط نرم افزار Minimalistic Text: Widgets :


دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید  دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید  دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید  دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید  دانلود Minimalistic Text Widget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی