آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.17 Video Editor Movavi Clips ویرایش ویدیو و کلیپ ها برای اندروید

دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید

Video Editor Movavi Clips نرم افزاری قدرتمند می باشد که امکانات جامعی را برای ویرایش فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید ویدیو ها را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید، یا آن ها را با یک دیگر ترکیب کنید. امکان حذف کردن بخش های دلخواه تنها با کشیدن دست بر روی آن ها وجود دارد. با ترکیب کلیپ های مختلف می توانید story های منحصر به فردی را به وجود آورید. امکان تنظیم کردن نور ویدیو نیز وجود دارد.

بین کلیپ های مختلف خود می توانید افکت های انتقالی جذابی اضافه کنید. استیکر های منحصر به فردی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آن ها در کلیپ های خود استفاده کنید. امکان اضافه کردن عکس و متن نیز به کلیپ ها وجود دارد، موقعیت، فونت، سایز و رنگ آن کاملا در اختیار شما خواهد بود. علاوه بر این می توانید کلیپی دلخواه را چندبار تکرار کنید. امکان افزایش دادن یا کاهش دادن سرعت ویدیو در بخش دلخواه نیز وجود دارد. ویدیو ها و عکس های خود را به شکل دلخواه ببرید و لوگوی خود را به آن ها اضافه کنید. امکان تنظیم کردن حجم صدای ویدیو و یا بدون صدا کردن صدای اصلی یک کلیپ ویدیویی وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار Video Editor Movavi Clips


- ساخت اسلایدشو های جذاب

- اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مختلف

- شخصی سازی کردن سرعت ویدیو

- تنظیم کردن ابعاد فیلم

- ترکیب کلیپ های ویدویی

- تنظیم کردن میزان نور و حجم صدا برای ویدیو

- تکرار کردن کلیپ دلخواه

- حذف بخش های نامطلوب از ویدیوی انتخابی


تصاویری از محیط نرم افزار Video Editor Movavi Clips :


دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید  دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید  دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید  دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید  دانلود Video Editor Movavi Clips برای اندروید


پسورد فایل :
کپی