آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Helios File Manager 2.4.12 فایل منیجر هلیوس برای اندروید

دانلود Helios File Manager برای اندروید

دانلود Helios File Manager

 

Helios File Manager اپلیکیشنی جدید است که سابقا با نام File browser شناخته می شد و اکنون تمام امکانات لازم برای مدیریت فایل ها را در خود گنجانده است. شما می توانید به سادگی در بین فایل های خود در دایکتوری روت، SD card و بسیاری دیگر به جست و جو بپردازید. امکانات استانداردی نظیر کپی کردن، حرکت دادن، حذف کردن و تغییر نام فایل ها پشتیبانی می شود. شما می توانید عملیات دلخواه خود را بر روی گروهی از فایل ها به شکل همزمان انجام دهید. امکان آپلود کردن فایل ها به شکل مستقیم بر روی فضاهای ابری نظیر گوگل درایو، وان درایو و دراپ باکس وجود دارد. سیستم هایی که از قابلیت multiwindow پشتیبانی می کنند می توانند پنجره این برنامه را کوچکتر کنند و در کنار دیگر اپلیکیشن ها از آن استفاده کنند. شما می توانید فایل های پنهان سیستم خود را مشاهده کنید یا آن ها را مخفی نمایید.

امکان مشاهده فایل ها در دو حالت list و grid view وجود دارد. علاوه بر این تصویر بنداگشتی فایل های تصویری شما نیز به نمایش در می آید. اکنون از فرمت زیپ نیز پشتیبانی می شود و می توانید داده های موجود در آرشیو ها را استخراج کنید. Helios File Manager بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Helios File Manager


- انتخاب بین حالت های مختلف نمایش Grid و List

- پشتیبانی از فایل های آرشیو زیپ

- نمایش تصویر بنداگشتی عکس ها

- نمایش فایل های Hidden سیستم

- پشتیبانی از انواع SD card ها

- آپلود کردن فایل ها در فضای ابری

- امکانات استاندارد کپی، حذف و تغییر نام فایل ها

- انجام عملیات دلخواه بر روی مجموعه ای از فایل ها به شکل همزمان


تصاویری از محیط نرم افزار Helios File Manager:


دانلود Helios File Manager برای اندروید  دانلود Helios File Manager برای اندروید  دانلود Helios File Manager برای اندروید  دانلود Helios File Manager برای اندروید  دانلود Helios File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی