آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.1 Stopwatch for Coaches کرونومتر برای مربیان اندروید

دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید

Stopwatch for Coaches با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تا 6 کرونومتر را به شکل همزمان فعال کنید و زیر نظر داشته باشید. امکان ذخیره سازی زمان وجود دارد و حتی زمان های ذخیره شده را می توان در مموری سیستم خروجی گرفت. بین دور های مختلف ساعت را مجددا شروع کنید و زمان کلی را مشاهده نمایید. این نرم افزار از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. دکمه ای برای شروع تمام کرونومتر را در اختیارتان قرار می گیرد و بنابرین با خیال راحت می توانید زمان تمام مسابقه دهندگان را به شکل عادلانه و همزمان با یک دیگر بررسی کنید. هر کرونومتر را می توا به شکل جداگانه بررسی کرد و با انگشت آن را تنظیم نمود.

برای ذخیره کردن یک دور، کافیست بر روی هر جایی از صفحه نمایش ضربه بزنید. از آن جایی که این اپلیکیشن از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند، می توانید چندین کرونومتر را به شکل همزمان متوقف کنید. این اپلیکیشن به شکل خاص برای مربیان توسعه داده شده است تا کارهای آن ها ساده تر شود. Stopwatch for Coaches حجم بسیار کمی دارد و کمتر از 1 مگابایت از فضای سیستمتان را اشغال خواهد کرد و می توانید آن را بر روی اندروید 2.1 اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Stopwatch for Coaches :


- بسیار کم حجم و سبک

- توسعه داده شده مخصوص مربیان

- متوقف کردن زمان چند کرونومتر به شکل همزمان

- شروع کردن تمام کرونومتر ها به شکل همزمان

- پشتیبانی از فعال کردن تا 6 کرونومتر

- دارای بیش از پنجاه هزار کاربر

- سازگار با سیستم های اندرویدی قدیمی


تصاویری از محیط بازی Stopwatch for Coaches :


دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید  دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید  دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید  دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید  دانلود Stopwatch for Coaches برای اندروید


پسورد فایل :
کپی