آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود SuperWifi Wifi signal booster 1.1 تقویت قدرت وای فای برای اندروید

دانلود SuperWifi Wifi signal booster برای اندروید

SuperWifi Wifi signal booster اپلیکیشنی جامع برای بهبود سرعت اینترنت می باشد و می تواند تحت شرایط مختلف نیاز های شما را بر آورده سازد. می توانید افرادی که در شبکه وای فای شما هستند را مشاهده کنید. با این اپلیکیشن آدرس mac اشخاص وصل شده را مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار میزان شلوغی کانال های مختلف شبکه وای فای اطراف شما را نشان می دهد، با وصل شدن به کانالی که دارای جمعیت کمتری است می توانید سرعت بیشتری را در اینترنت خود احساس کنید.

SuperWifi Wifi signal booster امکان متصل شدن به مودم وای فای های مدرن را به شما می دهد، بنابرین با استفاده از گوشی خود می توانید تنظیمات مودمتان را به شکل دلخواه در بیاورید. ابزار دیگری نظیر تست پینگ و سرعت اینترنت، whois برای نمایش دادن اطلاعات صاحب یک سایت و ... نیز در اختیار شما قرار می گیرد. رابط کاربری برنامه به شکل مدرنی طراحی شده است که کار کردن با آن تا جای ممکن آسان شود. این اپلیکیشن به دسترسی های روت نیازی ندارد و آن را می توان بر روی هر سیستمی اجرا کرد. بلاک کننده وای فای، آنالیزر شبکه و کم حجم بودن از دیگر ویژگی های این ابزار است. SuperWifi Wifi signal booster بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار SuperWifi Wifi signal booster :


- تست سرعت اینترنت

- یافتن خلوت ترین کانال وای فای

- شخصی سازی کردن تنظیمات وای فای

- شناسایی کردن افرادی که به وای فای وصل شده اند.

- اندازه گیری قدرت شبکه

- مشاهده کردن صاحبان وب سایت ها

- رابط کاربری مدرن و منحصر به فرد


تصاویری از محیط نرم افزار SuperWifi Wifi signal booster :


دانلود SuperWifi Wifi signal booster برای اندروید  دانلود SuperWifi Wifi signal booster برای اندروید  دانلود SuperWifi Wifi signal booster برای اندروید  دانلود SuperWifi Wifi signal booster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی