آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Jimdo Creator 2018.10.09-da567ff3 ساخت وب سایت در اندروید

دانلود Jimdo Creator برای اندروید

Jimdo Creator با استفاده از این برنامه قادر به وب سایت شخصی خود خواهید بود، بدون آن که لازم باشد هیچ مهارتی در زمینه برنامه نویسی سایت داشته باشید. با کمک این اپلیکیشن قادر به ساخت وب سایت خود در هر مکانی خواهید بود، هر در صفحه دسکتاپتان. بیش از 20 میلیون وب سایت توسط این نرم افزار ساخته شده اند. تنها کاری که لازم است انجام دهید ساخت اکانتی در این مجموعه و طراحی سایت دلخواهتان می باشد. Jimdo Creator یکی از سریع ترین راه های ممکن را برای طراحی وب سایت های آنلاین به وجود می آورد. قالب دلخواه خود را انتخاب کندی، آدرس وب اضافه کنید، متن و عکس های دلخواه خود را انتخاب کنید و تمام! تمام وب سایت های ساخته شده توسط این برنامه برای سیستم عامل های مختلف بهینه سازی شده اند و به شکل رسپانسیو هستند.

شما می توانید صفحاتی جدید بسازید، بخش های دلخواه خود را تغییر نام دهید، گالری بسازید، دکمه های call to action اضافه کنید، یا حتی ویدیو های دلخواه خود را در جاهایی که دوست دارید قرار دهید. امکان اضافه سازی مجموعه ای از عکس ها نیز وجود دارد. Jimdo Creator بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Jimdo Creator :


- طراحی رسپناسیو انواع سایت ها

- مشاهده آمار مشاهده، تعداد بازدیدکنندگان و ...

- بدون نیاز به کدنویسی

- ساخته شدن بیش از 20 میلیون وب سایت توسط این برنامه

- اضافه کردن ویدیوها در جاهای دلخواه

- دارای قالب های از پیش تعریف شده و آماده

- طراحی بلاگ با سرعت بسیار بالا


تصاویری از محیط نرم افزار Jimdo Creator :


دانلود Jimdo Creator برای اندروید  دانلود Jimdo Creator برای اندروید  دانلود Jimdo Creator برای اندروید  دانلود Jimdo Creator برای اندروید  دانلود Jimdo Creator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی