آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 7.2 FiLMiC Pro دوربین فوق حرفه ای فیلم برداری برای اندروید

دانلود FiLMiC Pro برای اندروید

FiLMiC Pro نرم افزاری کامل با امکانات حرفه ای می باشد که با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا همراه شده  است. این نرم افزار می تواند برای فیلم سازان، معلمان، هنرمندان، ژورنالیست ها و بسیاری دیگر مفید باشد. کنترل های dual arc slider برای تنظیم فوکوس و exposure در اختیار شما قرار می گیرند. شما می توانید میزان زوم را به شکل دلخواه کنترل کنید. تنظیم رنگ سفید با preset های از پیش تعریف شده امکان پذیر می باشد. RGB زنده، تنظیم کردن saturation و vibrance از دیگر ویژگی های این برنامه است. امکان آپلود گروهی وجود دارد. منحنی گاما در دست شما قرار می گیرد تا گامای عکس خود را به شکل دلخواه تنظیم کنید.

گرفتن تصاویر و فیلم ها در هر دو حالت افقی و عمودی امکان پذیر است. شما می توانید سرعت زوم کردن را به شکل دلخواه تنظیم کنید. امکان فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا وجود دارد، از 60,120, 240 fps پشتیبانی می شود، البته این اعداد به سخت افزار سیستم شما بستگی خواهند داشت. گزینه هایی نیز در زمینه اسلوموشن FX در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید Preset های شخصی خود را ایجاد کنید و آن ها را ذخیره کنید. FiLMiC Pro بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود FiLMiC

✅ نام نرم افزارFiLMiC❤️ تعداد دانلود7855
⭐نسخه نرم افزار7.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FiLMiC Pro


- تنظیم کردن سرعت زوم

- ضبط کردن فیلم ها به شکل استریو

- فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا

- تنظیم کردن منحنی گاما

- متعادل کردن رنگ سفید

- تنظیم زنده سایه و های لایت ها

- تنظیم کردن saturation و vibrance

- فریم ریت بالا در فیلم برداری (متناسب با سخت افزار سیستم)

تصاویری از محیط نرم افزار FiLMiC Pro :


دانلود FiLMiC Pro برای اندروید  دانلود FiLMiC Pro برای اندروید  دانلود FiLMiC Pro برای اندروید  دانلود FiLMiC Pro برای اندروید  دانلود FiLMiC Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی