آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Text Scanner [OCR] 10.0 اسکنر متن برای اندروید

دانلود Text Scanner برای اندروید

Text Scanner [OCR]  یکی از بهترین اسکنر های متنی می باشد که با کیفیت بسیار بالایی قادر است تصاویر را به متن تبدیل کند. اگر متنی را روی تخته سیاه و وایت برد نوشته اید و می خواهید آن را به شکل دیجیتالی در بیاورید، می توانید از قابلیت منحصر به فرد OCR این اپلیکیشن برای این منظور استفاده کنید. Text Scanner [OCR] دارای یکی از بیشترین سرعت های اسکن متن و تبدیل آن به حروف دیجیتالی می باشد. از تصاویر آلبوم های شما پشتیبانی می شود.

علاوه بر این بیش از 50 زبان زنده دنیا تحت پوشش این برنامه قرار دارد. در صورتی که متنتان را با دست نوشته اید هم این برنامه آن را شناسایی می کند و به حالت دیجیتالی در می آورد. شما می توانید متون تبدیل شده را در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن هیچ دسترسی اضافه ای از شما نخواهد خواست و تنها دسترسی ای که باید به آن بدهید، دوربینتان برای عکس برداری می باشد. Text Scanner [OCR] با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان، امتیاز بسیار بالای 4.6 از 5 را دریافت کرده است. دقت این اپلیکیشن بسیار بالا می باشد. این نرم افزار را می توان بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کرد.


دانلود Text Scanner [OCR]

✅ نام نرم افزارText Scanner [OCR]❤️ تعداد دانلود3968
⭐نسخه نرم افزار10.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل17 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Text Scanner [OCR]


- سرعت بسیار بالا در شناسایی متن

- پشتیبانی از بیش از 50 زبان زنده دنیا

- پشتیبانی از نوشتار های نوشته شده با دست

- دقت بسیار بالا در تشخیص متن

- پشتیبانی از تصاویر قبلا گرفته شده

- امکان اشتراک گذاری انواع متون در رسانه های اجتماعی

- کپی کردن متن در کلیپ برد گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Text Scanner [OCR]:


دانلود Text Scanner برای اندروید  دانلود Text Scanner برای اندروید  دانلود Text Scanner برای اندروید  دانلود Text Scanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی