آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Speaking Dictionary 5.8.6 دیکشنری گویای انگلیسی برای اندروید

دانلود Speaking Dictionary برای اندروید

Speaking Dictionary دیکشنری گویا با پشتیبانی از بیش از 200 هزار کلمه انگلیسی می باشد. شما می توانید نحوه تلفظ کلمات را مشاهده کنید و آن ها را بشنوید. علاوه بر این قادر به ذخیره کردن کلمات برای استفاده های آتی خواهید بود. این دیکشنری دارای کلمات رایجی که در گفت و گوهای روزمره استفاده می شوند نیز هست. شما می توانید بیش از 1000 کلمه ابتدایی انگلیسی را به همراه بیش از 3000 کلمه رایج در بخش های مختلف برنامه بیابید.

Speaking Dictionary کلمات مترادف را نیز به نمایش می گذارد. جست و جو کردن کلمات به سادگی انجام می شود. این نرم افزار از تست listening نیز پپشتیبانی می کند. شما می توانید صدای هر کلمه ای را بشنوید، حتی اگر آن کلمه در لیست برنامه موجود نباشد. سرعت پخش صدا را به شکل دلخواه کند، یا تند کنید. امکان تغییر دادن صدا به US, UK, AU, IN وجود دارد. Speaking Dictionary  دارای بیش از 1 میلیون کاربر می باشد و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. اگر بدنبال دیکشنری ای گویا و غیر پیچیده می گردید، این اپلیکیشن گزینه ای مناسب برایتان خواهد بود. Speaking Dictionary بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Speaking Dictionary :


- حل شدن باگ نسخه قبلی

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- پوشش بیش از 200 هزار کلمه انگلیسی

- نمایش 1000 کلمه ابتدایی

- شنیدن صدای کلمات در تلفظ های مختلف

- نمایش بیش از 3000 کلمه رایج انگلیسی

- شنیدن صدای تمام کلمات، حتی خارج از دیتابیس برنامه


تصاویری از محیط نرم افزار Speaking Dictionary :


دانلود Speaking Dictionary برای اندروید  دانلود Speaking Dictionary برای اندروید  دانلود Speaking Dictionary برای اندروید


پسورد فایل :
کپی