آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Photo Mosaic : Photo Effects 1.0 ساخت تصاویر موزاییکی در اندروید

دانلود Photo Mosaic برای اندروید

Photo Mosaic : Photo Effects یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت تصاویر MOSAIC ای می باشد. شما می توانید از عکس های گالری خود استفاده کنید تا تصاویر موزاییکی جذابی را به سادگی ایجاد کنید. عکسی که می خواهید نشان داده شود را انتخاب کنید، سپس چند تصویر دیگر، که به عنوان موزاییک های تصویر اصلی استفاده می شوند را انتخاب نمایید. حالا میزان غلظت و وضوح هر کدام از موزاییک ها را انتخاب کنید. حالا با به کار بردن افکت overlay، کاری کنید که تصویر شما واقع گرایانه تر و جذاب تر به نظر برسد. این ویژگی موزاییک های شما را با یک دیگر ترکیب می کند و ظاهری جذاب به آن ها می بخشد.

در نهایت متن دلخواه خود را با رنگ و استایل انتخابی به تصویرتان اضافه کنید و آن را ذخیره سازی کنید. عکس شما آماده برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مختلف است. Photo Mosaic : Photo Effects رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که ساخت تصاویر موزاییکی را بسیار آسان می کند. با کمترین زحمت می توانید تصاویر خلاقانه و جذابی را ایجاد کنید که ساخت آن ها با فوتوشاپ بیشتر زمان گیر است. Photo Mosaic : Photo Effects بر روی اندروید  4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Photo Mosaic : Photo Effects :


- دارای ابزار های کاربردی و مفید

- تعیین کردن غلظت موزاییک ها

- انتخاب تعدادی از تصاویر برای هر موزاییک

- سرعت بالا در ساخت تصاویر

- اشتراک گذاری آسان عکس ها در رسانه های اجتماعی

- اضافه کردن متن دلخواه به عکس ها

- تغییر دادن رنگ و استایل فونت


تصاویری از محیط نرم افزار Photo Mosaic : Photo Effects :


دانلود Photo Mosaic برای اندروید  دانلود Photo Mosaic برای اندروید  دانلود Photo Mosaic برای اندروید  دانلود Photo Mosaic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی