آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Goodreads 2.7.0.17 گودریدز انجمن کتاب خوان ها برای اندروید

دانلود Goodreads برای اندروید

Goodreads کتاب های جدید را بیابید و آن ها را با دیگران در Goodreads به اشتراک بگذارید. این مجموعه بزرگترین سایت برای افراد اهل مطالعه می باشد. بیش از 75 میلیون کاربر مشغول استفاده از این انجمن هستند و بیش از 2.2 میلیارد کتاب به قفسه هایشان اضافه کرده اند. این انجمن کاملا رایگان می باشد و افراد از کشور های مختلف جهان در آن مشغول به فعالیت هستند. شما می توانید از کاور کتاب دلخواه خود اسکن بگیرید تا نظر افراد دیگر در مورد آن را بیابید.

حتی می توانید آن را به قفسه خوانده های خود اضافه کنید تا آمار مطالعه خود را داشته باشید. بر اساس کتاب هایی که خوانده اید این برنامه به شما پیشنهاد های مناسبی می کند که ممکن است از خواندن آن ها خوشتان بیاید. کتاب های جدید بیابید و کتاب هایی که دوستانتان اکنون دارند می خوانند را مشاهده کنید. امکان جست و جو و امتیاز دهی به کتاب ها وجود دارد. علاوه بر این می توانید دسته بندی های مختلفی از آن ها را مشاهده کنید. به دوستان خود کتاب پیشنهاد کنید یا برای کتاب مورد نظر خود کامنت بگذارید تا دیگران نظر شما را در مورد آن مشاهده کنند. Goodreads بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Goodreads :


- وجود گروه های کاربری مختلف

- اضافه کردن کتاب هایی که خوانده اید

- جست و جو در میان مجموعه بزرگی از کتاب ها

- یافتن نظرات دیگر افراد در مورد کتاب ها

- امکان مشاهده کتاب هایی که دوستانتان آن ها را می خوانند.

- ارائه تمام امکانات به شکل رایگان

- امتیاز دهی به کتاب هایی که خوانده اید.


تصاویری از محیط نرم افزار Goodreads :


دانلود Goodreads برای اندروید  دانلود Goodreads برای اندروید  دانلود Goodreads برای اندروید  دانلود Goodreads برای اندروید  دانلود Goodreads برای اندروید


پسورد فایل :
کپی