آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Hoccer – the secure Messenger 3.2.16 مسنجر امن هاکر برای اندروید

دانلود Hoccer برای اندروید

Hoccer – the secure Messenger از جمله مسنجر های ایمنی می باشد که به حفاظت از حریم خصوصی کاربران اهمیت می دهد. این اپلیکیشن پیام ها و فایل های ضمیمه شده را با بیشترین حد ممکن امنیت انتقال می دهد. از ویژگی end to end encryption پشتیبانی می شود. این برنامه را می توانید به جای مسنجر های سنتی که تنها کارشان ارسال پیام متنی است استفاده کنید. این برنامه از اینترنت شما برای ارسال تصاویر، مخاطبین، فایل های صوتی و ویدیویی، موقعیت مکانی و بسیاری دیگر استفاده می کند. این اپلیکیشن در آلمان ساخته شده است و با استاندارد های آنجا سازگار است. برای ثبت نام در این برنامه، نیازی به وارد کردن شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیست.

هویت شما همیشه پنهان باقی می ماند، زیرا هر کاربری در واقع کلاینتی است که به شکل تصادفی تولید شده است. علاوه بر این مخاطبین شما محافظت می شوند و هیچ همگام سازی ای بین شماره تلفن های موجود در سیستم شما و این برنامه صورت نمی گیرد. با این برنامه می توانید فایل های PDF را نیز با سرعت بالا به دیگران بفرستید. Hoccer – the secure Messenger بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Hoccer – the secure Messenger :


- ارسال پیام های متنی، تصویری، صوتی و ...

- ایجاد گروه با تعداد نامحدودی از کاربران

- آپلود چند عکس به شکل همزمان

- اضافه کردن دوستان با کد یا اسکن QR

- عدم نیاز به شماره تلفن یا ایمیل

- امکان ارسال موقعیت مکانی به دیگران

- رمزگذاری end to end بر روی پیام ها

تصاویری از محیط نرم افزار Hoccer – the secure Messenger :


دانلود Hoccer برای اندروید  دانلود Hoccer برای اندروید  دانلود Hoccer برای اندروید  دانلود Hoccer برای اندروید  دانلود Hoccer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی