آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود WMV HD Player 1.9 پلیر فیلم قدرتمند با امکانات برای اندروید

دانلود WMV HD Player برای اندروید

WMV HD Player اپلیکیشنی قدرتمند با امکان پخش فرمت های ویدیویی مختلف می باشد. شما می توانید فرمت هایی نظیر avi, asf, divx, flv, m2ts, mpeg, mpg, mkv, mov, mp4, mp3, mss2 و بسیاری دیگر را در این برنامه اجرا کنید. علاوه بر این از ویدیوهای UHD نیز پشتیبانی می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. شما می توانید ویدیوی های موجود در SD card، دوربین یا مسنجر های مختلف خود را با استفاده از این برنامه اجرا کنید. این نرم افزار فایل های شما را به شکل خودکار شناسایی می کند و با یک کلیک بر رویشان می توانید آن ها را پخش کنید. WMV HD Player دارای مدیاپلیر اختصاصی است که گزینه های مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید به 10 ثانیه قبلی یا بعدی بروید، حجم صدا را به شکل دلخواه تنظیم کنید یا با ایجاد حلقه، چندبار یک فایل را اجرا کنید.

از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می شود. می توانید پلی لیست بسازید تا گروه ویدیو های انتخابی شما یکی پس از دیگری اجرا شود. اشتراک گذاری فایل های ویدیوی با دیگر برنامه ها به سادگی انجام می شود. WMV HD Player بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار WMV HD Player :


- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- دارای رابط کاربری متریال

- پشتیبانی از فایل های زیرنویس

- امکان پخش فایل ها با کیفیت بالا

- پشتیبانی از hardware acceleration

- سازگار با تبلت ها و سیستم هایی که دارای صفحه بزرگ هستند.

- ایجاد پلی لیست برای پخش ویدیوها


تصاویری از محیط نرم افزار WMV HD Player :


دانلود WMV HD Player برای اندروید  دانلود WMV HD Player برای اندروید  دانلود WMV HD Player برای اندروید  دانلود WMV HD Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی