آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Typi Messenger 0.9.21 مسنجر تایپی برای اندروید

دانلود Typi Messenger برای اندروید

Typi Messenger یکی از جدیدترین مسنجر های اندرویدی است که بر روی کیفیت سرعت و امنیت تمرکز دارد. این اپ بر اساس فضای ابری کار می کند، و در آن می توانید وضعیت دوستان خود را مشاهده کنید که آنلاین هستند یا خیر. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و نیازی به ساخت اکانت پولی در آن وجود ندارد، حتی تبلیغی نیز نشان داده نمی شود تا بتوانید به راحتی از برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن یکی از سریع ترین مسنجر های موجود در بین سیستم های اندرویدی است. شما می توانید تصاویر، فایل های ویدیویی و پیام های صوتی را دریافت، یا به دوستان خود ارسال کنید.

علاوه بر این قادر به ساخت گروه های تا 200 نفری خواهید بود. این اپلیکیشن بر روی پیام های شما رمز گذاری می کند و بنابرین پیام هایتان ایمن خواهد ماند. از آنجایی که این برنامه بر اساس فضای ابری کار می کند، به شما امکان دسترسی به اکانتتان را در سیستم های مختلف می دهد. Typi Messenger دارای پشتیبانی دائمی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکلی به شما کمک می کند. این اپ را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Typi Messenger :


- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- سرعت بسیار بالا در ارسال پیام ها

- عدم امکانات دست پاگیر و اضافی

- کاملا امن و مناسب

- ارسال فایل های تصویری و ویدیویی

- امکان ارسال پیام های صوتی

- عدم نمایش تبلیغات آزاردهنده

تصاویری از محیط نرم افزار Typi Messenger :


دانلود Typi Messenger برای اندروید  دانلود Typi Messenger برای اندروید  دانلود Typi Messenger برای اندروید  دانلود Typi Messenger برای اندروید  دانلود Typi Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی