آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.70 Best Voice Changer - Free برنامه تغییر صدا برای اندروید

دانلود Best Voice Changer برای اندروید

Best Voice Changer - Free آیا هنوز هم به دنبال اپلیکیشنی برای تغییر صدای خود می گردید؟ دیگر نیازی به جست و جو نیست. این برنامه را امتحان کنید که ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید صدای خود را ضبط کنید یا از فایل های موجود در برنامه استفاده کنید. تغییر دادن صدای خود را جذاب خواهید یافت، می توانید سر به سر دوستان خود بگذارید، و صدای تغییر یافته خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. امکان ارسال فایل های صوتی در مسنجر هایی نظیر واتس آپ، لاین،  توییتر، و بسیاری دیگر وجود دارد.

افکت های مختلفی برای انتخاب ارائه شده است، می توانید صدای خود را رباتی کنید، یا از افکت های صوتی هیولا، هلیوم، کودک، اسمورف ها، موجود فضایی، حمام، زنبور، خدای مرگ، فضانورد، رادیوی قدیمی، پنکه و بسیاری دیگر استفاده کنید. از همه مهمتر آن که این برنامه به شکل کامل رایگان بوده و همیشه می توانید آخرین نسخه آن را بدون مشکل بر روی سیستم خود داشته باشید. Best Voice Changer - Free دارای بیش از 1 میلیونکاربر است و می توانید آن را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Best Voice Changer - Free :


- رابط کاربری ساده و سرراست

- افکت های صوتی مختلف برای انتخاب

- ضبط کردن صدا

- اشتراک گذاری صداهای تغییر یافته

- بالا بودن کیفیت صداهای تغییر یافته

- کم حجم و سبک

- شوخی کردن با دوستان و آشنایان

تصاویری از محیط نرم افزار Best Voice Changer - Free :


دانلود Best Voice Changer برای اندروید  دانلود Best Voice Changer برای اندروید  دانلود Best Voice Changer برای اندروید  دانلود Best Voice Changer برای اندروید  دانلود Best Voice Changer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی