آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.0.9 Wi-Fi Visualizer آنالیز و عیب یابی وای فای برای اندروید

دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید

Wi-Fi Visualizer با کمک این برنامه سیستم شما به یک آنالیزر قدرتمند وای فای تبدیل می شود که با استفاده از آن می توانید عیب های خود را پیدا کنید و آن ها را برطرف سازید. مشکلات مختلفی نظیر عدم اتصال به شبکه، کند شدن شبکه، عدم دسترسی به اینترنت و ... ممکن است برای شما پیش بیاید، که با این برنامه میتوانید آن ها را برطرف کنید. اطلاعاتی نظیر SSID, BSSID در اختیار شما قرار می گیرد. هم چنین می توانید قدرت شبکه را مشاهده کنید. کانال ها با فرکانس های مختلفشان به نمایش در می آیند. در صورت که سیستم اندروید شما 6 به بعد باشد قادر به نمایش Channel Width نیز هست. مشکلات مرتبط با عدم اتصال به اینترنت را می توانید به سادگی برطرف کنید.

این اپ وای فای های اطراف شما را اسکن می کند و قدرت آن ها را به شکل نموداری به نمایش می گذارد. این نرم افزار سیستم های موجود در شبکه روتور، سویچ، NAS، کامپیوتر و ... را به نمایش می گذارد و در آن قادر به مشاهده وضعیت قدرت شبکه به شکل زنده خواهید بود. هم چنین می توانید به شبکه دلخواه خود با یک ضربه وصل شوید. Wi-Fi Visualizer بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Wi-Fi Visualizer :


- اتصال به وای فای با یک ضربه

- نمایش میزان قدرت شبکه

- مشاهده سیستم های متصل شده به شبکه

- عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به اینترنت

- نمایش شبکه های موجود به شکل نموداری

- نمایش Channel Width در اندروید 6 به بعد

- ابط کاربری متریال و مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Wi-Fi Visualizer :


دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید  دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید  دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید  دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید  دانلود Wi-Fi Visualizer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی