آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Fluid Simulatio 3.9 شبیه سازی حرکت مایعات برای اندروید

دانلود Fluid Simulation برای اندروید

Fluid Simulation با مایعات بازی کنید و آن ها را لمس کنید. شما می توانید جلوه های زیبای بصری و نورانی ای را در این بنامه مشاهده کنید. گزینه های مختلفی در اختیارتان برای انجام بازی قرار می گیرد. شما می توانید استرس خود را با کمک این برنامه کاهش دهید. این نرم افزار نه تنها قادر به شبیه سازی مایعات است، بلکه می تواند گاز ها را نیز برای شما شبیه سازی کند. شبیه سازی این برنامه واقع گرایانه بوده و تجربه ای بی نظیر برای شما ایجاد می کند. شما حتی می توانید شبیه سازی های این برنامه را به عنوان تصویر پس زمینه سیستم خود انتخاب کنید. برای این منظور کافیست پس از نصب به تنظیمات والپیپر سیستم اندرویدی خود بروید و این برنامه را در آن جا بیابید و از والپیپر های آن برای سیستم خود استفاده کنید.

شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که چگونه این برنامه کار می کند، پاسخ آن این است که در دنیای جادویی ما، حرکات مایعات به وسیله قوانینی که بر ذرات کوچک حاکم است تنظیم می شود، و این برنامه از این قوانین استفاده می کند تا مایعات را شبیه سازی کند. این نرم افزار دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد. Fluid Simulation بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Fluid Simulation Free

✅ نام نرم افزارFluid Simulation Free❤️ تعداد دانلود4607
⭐نسخه نرم افزار3.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل10 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Fluid Simulation


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- کاهش دادن خستگی و استرس

- شبیه سازی آب در سیستم اندرویدی

- استفاده به عنوان والپیپر سیستم

- شبیه سازی گازها

- شبیه سازی مایعات


تصاویری از محیط نرم افزار Fluid Simulation Free :


دانلود Fluid Simulation برای اندروید  دانلود Fluid Simulation برای اندروید  دانلود Fluid Simulation برای اندروید  دانلود Fluid Simulation برای اندروید  دانلود Fluid Simulation برای اندروید


پسورد فایل :
کپی