آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Narrators Voice 7.3.0 تبدیل متن به صوت برای اندروید

دانلود Narrators Voice برای اندروید

Narrators Voice به شما امکان ساخت و اشتراک گذاری پیام های صوتی با صدایی که دوست دارید را می دهد. این برنامه از مجموعه گسترده ای از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید به سادگی متن دلخواه خود را تایپ یا بیان کنید، سپس راوی مورد نظر و زبان را انتخاب کنید، سپس هر نوع افکت صوتی ای که خواستید را مشخص نمایید و نتیجه را با دیگران به اشتراک بگذارید. بیش از 5 میلیون کاربر از این برنامه راضی هستند.

Narrators Voice یکی از بهترین TTS های موجود برای سیستم عامل اندرویدی است. در صورت ذخیره کردن صدا، می توانید از برنامه به شکل آفلاین نیز استفاده کنید. در صورتی که در رسانه های اجتماعی مختلف نظیر یوتوب به فعالیت می پردازید، این برناه را مفید خواهید یافت. این نرم افزار صداها را به گونه طبیعی بیان می کند. شما می توانید فایل های متنی را در برنامه بسازید یا ایجاد کنید و باز نمایید. گوشیتان آنچه را که تایپ می کنید برای شما بیان می کند. فایل ها با فرمت های mp3 یا mp4 ارائه می شوند که امکان اشتراک گذاری آن ها در رسانه های اجتماعی مختلف وجود دارد. پیام های خنده دار بسازید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. Narrators Voice بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Narrators Voice :


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- دو تم تیره و روشن

- مشاهده ویدیو برای کسب سکه رایگان

- افکت های صوتی مختلف برای استفاده

- اشتراک گذاری فایل ها با دیگران

- ذخیره سازی در فرمت های mp4 و mp3

- امتیاز بالای 4.5 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Narrators Voice :


دانلود Narrators Voice برای اندروید  دانلود Narrators Voice برای اندروید  دانلود Narrators Voice برای اندروید  دانلود Narrators Voice برای اندروید  دانلود Narrators Voice برای اندروید


پسورد فایل :
کپی