آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4.3 CotoMovies مجموعه جدیدترین فیلم های تلویزیونی و سینمایی برای اندروید

دانلود CotoMovies برای اندروید

CotoMovies اپلیکیشنی فوق العاده برای سرگرم کردن دوستان، خانواده و ... می باشد. با چندین هزار فیلم و نمایش تلویزیونی که به شکل رایگان ارائه شده است می توانید برای مدتی طولانی خود و دیگران را سرگرم کنید. محیط کاربری برنامه به شکل مدرنی برای شما توسعه داده شده است که به سرعت به قابلیت های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید بر روی فیلم ها، رویداد ها، نمایش های تلویزیونی و ... فیلتر بگذارید و محتوای دلخواه خود را بیابید.

هم چنین می توانید سرور دلخواه خود را برای نمایش فیلم انتخاب کنید، سرعت سرور ها بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید ممکن است متفاوت باشد. این نرم افزار فیلم ها را با رزولوشن HD در اختیار شما قرار می دهد. زیرنویس برای فیلم ها وجود دارد، و مهم تر از آن این که این زیرنویس ها در بیش از 225 زبان زنده جهان موجود می باشند. شما می توانید فیلم مورد علاقه خود را نیز درخواست دهید تا اضافه شود. فیلم های دلخواه خود را به لیست محبوبیت ها اضافه کنید تا بعدا آن ها را مشاهده کنید. CotoMovies برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید و آیفون و کامپیوتر توسعه داده شده است و بنابرین  در سیستم های مختلف خود قادر به مشاهده استریم های آنلاین این مجموعه خواهید بود.

ویژگی های نرم افزار CotoMovies


- پشتیبانی از Chromecast و Airplay
- موتور جست و جو بهبود یافته است.
- اضافه کردن فیلم ها به لیست محبوبیت ها
- پشتیبانی از زیرنویس بیش از 225 زبان زنده دنیا
- محیط کاربری مناسب و مدرن
- فیلتر گذاری برای یافتن فیلم ها
- انتخاب سرور دلخواه برای نمایش ویدیو

تصاویری از محیط نرم افزار CotoMovies:


دانلود CotoMovies برای اندروید  دانلود CotoMovies برای اندروید


پسورد فایل :
کپی