آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Paper Scanner 1.0.2 اسکن آسان مدارک با اندروید

دانلود Paper Scanner برای اندروید

Paper Scanner به شما امکان اسکن گرفتن، و ترکیب صفحات اسکن شدن از اسناد یا کتاب های دلخواه شما را در فرمت های مختلفی نظیر PDF, JPEG می دهد. این نرم افزار قادر به اسکن هر سندی می باشد. به شکر خودکار لبه های تصویر شناسایی می شود و فایل پی دی افی از تصاویری که اسکن گرفته اید به وجود می آید. شما می توانید پشت و جلوی صفحه انتخابی خود را در یک صفحه قرار دهید. این نرم افزار امکان اسکن ID card را نیز برای شما به وجود می آورد.

شما می توانید لبه ها و گوشه ها را نیز به شکل دستی مشخص کنید. امکان منظم کردن بر اساس تاریخ وجود دارد. هم چنین تصاویری که گرفته اید را می توانید در قالب تصاویر JPEG جداگانه خروجی بگیرید. دو کناره ی سند اسکن شده را در یک صفحه می توانید بهم بچسبانید. این اپلیکیشن با شناسایی خودکار بخش هایی از تصویر که جزو سند شما نیست کار اسکن را سریع تر و آسان تر می کند. در بروز رسانی های آتی ویژگی های جدیدتری نیز اضافه می گردد. Paper Scanner بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این نرم افزار کم حجم را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Paper Scanner:


- اسکن مستقیم با دوربین یا استفاده از تصاویر گالری
- ذخیره کردن تصاویر در فرمت تصویری یا پی دی اف
- شناسایی خودکار لبه های عکس
- مشخص کردن گوشه های اسکن به شکل دستی در صورت نیاز
- مرتب کردن بر اساس تاریخ
- چسباندن دو سند به یک دیگر در یک تصویر

تصاویری از محیط نرم افزار Paper Scanner :


دانلود Paper Scanner برای اندروید  دانلود Paper Scanner برای اندروید  دانلود Paper Scanner برای اندروید  دانلود Paper Scanner برای اندروید  دانلود Paper Scanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی