آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Cut Cut CutOut & Photo Background Editor 1.5.7 برش و ویرایش تصاویر برای اندروید

دانلود cut cut برای اندروید

Cut Cut CutOut & Photo Background Editor ابزاری حرفه ای برای ویرایش عکس ها و بریدن آن ها می باشد. شما می توانید از تصاویر پس زمینه، و فیلتر های مختلفی استفاده کنید و استیکر های مورد علاقه خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. بیش از 200 فیلتر مختلف همراه با 15 ابزار ویرایش عکس در اختیار شما قرار می گیرد. این برنامه با هوش مصنوعی ای که دارید به شکل خودکار آبجکت های موجود در تصویر را پیدا می کند، و امکان paste کردن آن ها را در تصاویر پس زمینه دیگر به وجود می آورد.

شما می توانید با پاک کن معمولی نیز به شکل دستی اقدام به حذف کردن پس زمینه عکس ها کنید. مجموعه بزرگی از استیکر ها در کتابخانه این برنامه وجود دارد، با کمک این استیکر ها تصاویر شما بامزه تر، فانتزی تر، احساسی تر و ... می گردند. شما می توانید عکس های خود را مات، موزاییکی، هنری و ... کنید. هم چنین می توانید عکس ها را بچرخانید، بخش های نامطلوب را حذف کنید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید. Cut Cut CutOut & Photo Background Editor برای بیش از 50 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شده است و امتیاز بالای 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Cut Cut CutOut & Photo Background Editor


- ابزار حرفه ای ویرایش عکس

- مات کردن بخش های دلخواه عکس

- شناسایی خودکار پس زمینه تصاویر

- چرخاندن و بریدن بخش های نامطلوب

- بیش از 50 میلیون دانلود

- مجموعه بزرگی از استیکر های متنوع

- تصاویر پس زمینه از پیش آماده

تصاویری از محیط نرم افزار Cut Cut CutOut & Photo Background Editor :


دانلود cut cut برای اندروید  دانلود cut cut برای اندروید  دانلود cut cut برای اندروید  دانلود cut cut برای اندروید


پسورد فایل :
کپی