آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Improve English Speaking 1.0 بهبود مکالمه انگلیسی برای اندروید

دانلود Improve English Speaking برای اندروید

Improve English Speaking نرم افزار ساده اما در عین حال کارآمد برای افرادی می باشد که می خواهند به مکالمه با زبان انگلیسی بپردازند. برای استفاده از این برنامه باید با مبانی زبان انگلیسی مانند گرامر و لغات پرکاربرد آن آشنا باشید، سپس این نرم افزار به شما کمک می کند که مکالمه خود را تقویت کنید و مانند انگلیسی زبانان اصیل به گفت و گو بپردازید. اگر زبان انگلیسی را به حد کافی آموخته اید، اما هنوز هم در مکالمه ها به مشکل بر می خورید و اعتماد به نفس کافی برای گفت و گو با زبان انگلیسی ندارید، این برنامه به شما کمک می کند که مهارت های زبانی خود را تقویت کنید و روان به مکالمه بپردازید.

این نرم افزار برای بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران مختلف از سراسر جهان دانلود شده است. Improve English Speaking امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و با محیط ساده ای که دارد، امکان استفاده را برای تمامی کاربران محیا ساخته است. شما می توانید جملات پر کاربرد را در این برنامه بیابید، و هم چنین ترفند ها و روش های مختلف برای روان صحبت کردن در زبان انگلیسی را بیاموزید. Improve English Speaking برای هر جمله مثال های مختلفی را ارائه می کند. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Improve English Speaking :


- رابط کاربری ساده و دوستانه

- مناسب افراد آشنا به گرامر انگلیسی

- یادگیری جملات پرکاربرد

- مثال برای جملات مختلف

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

- کم حجم و سبک

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Improve English Speaking :


دانلود Improve English Speaking برای اندروید  دانلود Improve English Speaking برای اندروید  دانلود Improve English Speaking برای اندروید  دانلود Improve English Speaking برای اندروید  دانلود Improve English Speaking برای اندروید


پسورد فایل :
کپی