آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Server & Website Monitor 5.1.1 پایش سرور و وب سایت برای اندروید

دانلود Website Monitor برای اندروید

Server & Website Monitor با کمک این برنامه می توانید موبایل اندرویدی یا تبلت خود را به یک ابزار حرفه ای شبکه برای پایش سرور ها و وب سایت ها تبدیل کنید. گوشی ها و تبلت های قدیمی و از کار افتاده نیز می توانند از این برنامه به منظور پایش استفاده کنند. شما قادر به مشاهده تمام سرور ها و وضعیت سایت ها در یک رابط کاربری هستید. این نرم افزار امکان مشاهده سرور و نمودار های سرور ها را به شما می دهد. می توانید مخاطبین دلخواه را به سرور یا سایت ها اضافه کنید. هم چنین می توانید ایمیل سرور، DNS سرور، FTP سرور، و بسیاری دیگر را با این برنامه پایش کنید. پایش وب سایت ها می تواند بر اساس نام دامنه، آی پی آدرس و ... باشد.

این نرم افزار از هر دو پروتکول HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند و می توانید به شکل دستی در آن Http return code را برای پایش اضافه یا ویرایش کنید. Server & Website Monitor در بروزرسانی های آتی خود ویژگی های جدیدی را اضافه خواهد کرد. این نرم افزار بسیار کم حجم می باشد و چندان از منابع سیستمی شما استفاده نمی کند. بیش از 50 هزار نفر کاربر این برنامه را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. Server & Website Monitor را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Server & Website Monitor :


- مانیتورینگ پینگ

- بسیار کم حجم و فشرده شده

- قابل استفاده بر روی گوشی های قدیمی

- بررسی سایت ها بر اساس دامنه یا آی پی

- پشتیبانی از پروتکول های http و https

- حل شدن باگ نسخه های پیشین

- اضافه شدن ویژگی های جدید با بروزرسانی های بعدی

تصاویری از محیط نرم افزار Server & Website Monitor :


دانلود Website Monitor برای اندروید  دانلود Website Monitor برای اندروید  دانلود Website Monitor برای اندروید  دانلود Website Monitor برای اندروید  دانلود Website Monitor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی