آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 8D Music Player v1.4 موزیک پلیر متفاوت برای اندروید

دانلود 8D Music Player برای اندروید

8D Music Player یکی از بهترین موزیک پلیر های اندرویدی می باشد که برای بیش از نیم میلیون بار دانلود شده است. این اپ راه جدیدی را برای شنیدن موسیقی ها در اختیار شما قرار می دهد، مانند آن که انگار روی آب راه می روید. هدفون را در گوش خود قرار دهید و از تجربه شنیداری متفاوت خود لذت ببرید. مطمئن شوید که هدفون های شما از حالت استریو پشتیبانی می کنند، در غیر این صورت بسیاری از ویژگی های این برنامه را از دست خواهید داد. افکت های متنوعی وجود دارد که بنا به نیاز خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. در بروزرسانی های جدید حتی افکت های جدیدی نظیر دایره ای و wave passing نیز اضافه شده است.

این برنامه رابط کاربری مدرن و متفاوتی را برای شما به نمایش می گذارد که استفاده از امکانات برنامه را به شکل قابل توجهی آسان می سازد. طراحی برنامه مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و رسپانسیو می باشد، یعنی شما می توانید این برنامه را در تبلت خود نیز اجرا کنید بدون آن که با افت کیفیت و از دست دادن امکانات مختلف مواجه شوید. 8D Music Player دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد. شما می توانید این برنامه کم حجم را بر روی اندروید های 5 به بالا بدون مشکل اجرا نمایید.


ویژگی های نرم افزار 8D Music Player :


- رابط کاربری متریال
- پشتیبانی از افکت های صوتی متنوع
- اضافه شدن افکت های جدید
- مناسب برای هدفون های مدرن
- بروزرسانی های منظم

- کم حجم نسبت به دیگر موزیک پلیر ها
- رفع شدن باگ های نسخه های پیشین

تصاویری از محیط نرم افزار 8D Music Player :


دانلود 8D Music Player برای اندروید  دانلود 8D Music Player برای اندروید  دانلود 8D Music Player برای اندروید  دانلود 8D Music Player برای اندروید  دانلود 8D Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی