آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Yuzu Browser: web browser 5.1 مرورگر انعطاف پذیر یوزو برای اندروید

دانلود Yuzu Browser برای اندروید

Yuzu Browser: web browser اپلیکیشنی با انعطاف پذیری بالاست، شما می توانید مرورگر اختصاصی خود را بسازید. این مرورکر ابزار مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و به شکل کامل می توانید آن را شخصی سازی کنید. شما می توانید دکمه ها و تولبار برنامه را به شکل دلخواه جا به جا کنید. ابزار مختلفی را می توانید به یک دکمه اختصاص دهید. از تم های آماده نیز می توانید برای این برنامه استفاده کنید. امکان ترجمه داوطلبانه برنامه به زبان های مختلف وجود دارد.

شما می توانید تم دلخواه خود را دانلود کنید و با زدن بر روی import آن را به مرورگر خود اضافه کنید. علاوه بر تنظیمات پیش فرض می توانید از گزینه های مورد نظر خود برای شخصی سازی تمتان استفاده کنید. این مرورگر گرچه به شکل کاملا رایگان ارائه شده است، با این حال هیچ تبلیغی در آن به نمایش در نمی آید و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروز رسانی کنید. این مرورگر دارای ظاهری جذاب می باشد که برای گروه های مختلف کاربری مناسب است، و اگر ظاهر آن را نمی پسندید می توانید آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. باگ های نسخه پیشین Yuzu Browser: web browser به برطرف شده اند و می توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید. این مرورگر بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Yuzu Browser: web browser


- امکان شخصی سازی کردن برنامه
- تک های مختلف برای استفاده
- اختصاص دادن وظایف گوناگون به یک تم
- تمی کلاسیک و جذاب
- اشتراک گذاری تم با دیگران
- ارائه شده به شکل رایگان

- حجم بسیار کم، کمتر از 4 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار Yuzu Browser: web browser :


دانلود Yuzu Browser برای اندروید  دانلود Yuzu Browser برای اندروید  دانلود Yuzu Browser برای اندروید  دانلود Yuzu Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی