آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FPse 11.201 اجرای بازی های پلی استیشن 1 برای اندروید

دانلود FPse برای اندروید

FPse for Android devices یکی از بهترین شبیه ساز های موجود برای سیستم عامل اندرویدی است که بازی های پلی استیشن 1 را در اندروید شما شبیه سازی می کند. بیش از 200 هزار کاربر فعال به شکل روزانه از این برنامه استفاده می کنند. می توانید بازی های PSone را در رزولوشن بالا با استفاده از OpenGL در سیستم اندرویدی خود تجربه کنید. از بازی های محبوب خود یک فایل ISO بسازید و از انجام آن ها بر روی سیستم اندرویدی خود لذت ببرید.

این شبیه ساز دارای سرعت بالایی می باشد و در عین حال با بیشتر بازی ها سازگار است. شما می توانید وضعیت خود را در بازی ذخیره سازی کنید تا آن را در آینده ادامه دهید. این برنامه با تاچ اسکرین، کلید های سخت افزاری و ... نیز سازگار است.شما کتی می توانید حالت های چند نفره را در این شبیه ساز ایجاد کنید و به بازی بپردازید. این برنامه از دسته های ایکس باکس، و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. کیفیت شبیه سازی های انجام شده توسط این برنامه بالا می باشد و با خیال راحت می توانید بازی های سنگین خود را نیز شبیه سازی کنید. FPse for Android devices با قیمت 3.6 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد، و بیش از نیم میلیون کاربر آن را دانلود کرده اند. این نرم فازار را می توانید بر روی اندروید 2.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار FPse for Android devices:


- سازگار با انواع بازی ها
- ذخیره سازی زنده وضعیت بازی
- پشتیبانی از سنسورهای گوشی و تاچ اسکرین
- امکان استفاده از دسته برای انجام بازی ها
- پشتیبانی از img, iso, bin, cue, nrg, mdf و z دیسک
- امکان انجام بازی ها در حالت چند نفره

-  دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار FPse for Android devices:


دانلود FPse برای اندروید  دانلود FPse برای اندروید  دانلود FPse برای اندروید  دانلود FPse برای اندروید  دانلود FPse برای اندروید


پسورد فایل :
کپی