آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود اسنپ باکس Snappbox 1.1.1 اپلیکیشن ارسال کالا برای اندروید و آیفون

دانلود Snappbox برای اندروید

Snappbox اسنپ باکس دومین برنامه از اسنپ می باشد که راهی ایمن، ساده و قابل اتکا را برای ارسال انواع کالا در اختیار شما می گذارد. عملکردی ساده و انعطاف پذیری بالا مهم ترین فاکتور هایی هستند که این برنامه را به گزینه ای مناسب بدل می سازند. این نرم افزار هنوز تمامی شهر های ایران را تحت پوشش خود در نیاورده است و از تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، قم، کرج و شیراز پشتیبانی می کند. شما می توانید مقصد نهایی دلخواه خود را تعیین کنید و کالاهای خود را به آن نقطه بفرستید. بر اساس سایز کالایی که ارسال می کنید می توانید بین موتور سیکلت، ماشین ها یا حتی ون انتخاب کنید. اسنپ باکس مانند Snap قیمت های مناسبی را به کاربران پیشنهاد می کند که آن را به گزینه ای مناسب بدل می سازد. البته باید توجه داشت که این برنامه هنوز در حالت آزمایشی به سر می برد و ممکن است بعضی از امکانات آن هنوز به درستی کار نکنند.

قیمت های Snappbox معمولا نسبت به Snap پایین تر می باشد و در نتیجه می توانید کالاهای خود را با صرفه بیشتری به نقاط مختلف شهر خود ارسال کنید. البته تعداد رانندگانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند هنوز کم است و باید بیشتر منتظر ماند. Snappbox بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Snappbox :


- قیمت های به صرفه و ارزان

- رابط کاربری دوستانه

- پشتیبانی از تبریز، مشهد، اصفهان، تهران، قم، و شیراز

- امکان انتخاب بین موتور سیکلت، ون و ماشین

- قابل اتکا و ایمن

- توسعه داده شده توسط Snap

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Snappbox :


دانلود Snappbox برای اندروید  دانلود Snappbox برای اندروید  دانلود Snappbox برای اندروید  دانلود Snappbox برای اندروید  دانلود Snappbox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی