آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Kawaii Wallpaper 1.1 مجموعه والپیپر های بامزه برای اندروید

دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز

Kawaii Wallpaper شامل بیش از 100 تصویر با کیفیت می باشد که با کیفیت HD در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید عکس های این برنامه را به دوستان خود ارسال کنید یا از آن ها به عنوان پس زمینه سیستم خود استفاده کنید. بسیاری از تصاویر این برنامه سه بعدی می باشند و کیفیت فوق العاده ای را به نمایش می گذارند. شما می توانید بر روی عکس ها زوم کنید یا زوم را به عقب ببرید. از آن جایی که والپیپر های این برنامه ایستا هستند، انرژی باتری شما را چندان مصرف نمی کنند و با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید. امکان ذخیره ساز یو اشتراک گذاری آسان والپیپر های این مجموعه وجود دارد. والپیپر های ارائه شده کاملا رایگان هستند و نیازی به پراخت درون برنامه ای نخواهید داشت.

Kawaii Wallpaper امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این برنامه بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. شما می توانید به راحتی والپیپر های مورد نظر خود را در این مجموعه جذاب پیدا کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. والپیپر های Kawaii Wallpaper دارای طراحی مدرن و در عین حال خنده داری هستند. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Kawaii Wallpaper :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- اشتراک گذاری آسان تصاویر با دوستان

- نسبتا کم حجم و سبک

- رابط کاربری دوستانه

- والپیپر های جذاب مناسب تمامی سلیقه ها

- والپیپر های سه بعدی

تصاویری از محیط نرم افزار Kawaii Wallpaper :


دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز  دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز  دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز  دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز  دانلود Kawaii Wallpaper برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی