آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Cute Avatar Factory 1.0.1 ساخت عکس پروفایل بامزه برای اندروید

دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید

Cute Avatar Factory با استفاده از این برنامه می توانید آواتار های بامزه ای را برای خود طراحی کنید. شاید هم رویای طراحی کاراکتر هایبامزه را دارید، ولی به علت نداشتن مهارت کافی قادر به انجام چنین کاری نیستید. در هر صورت، این برنامه آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. با مجموعه بزرگی از قطعات بامزه برای ترکیب، می توانید کاراکتر های بامزه خود را طراحی کنید و از آن ها در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. زیباترین لباس ها و بهترین مدل موها را برای کاراکتر خود انتخاب کنید، و استایلی بامزه به کاراکتر خود ببخشید.
تصورات خود را با کمک این برنامه پیاده کنید و بهترین عکس ها را بسازید. آواتار خود را می توانید در عر چند دقیقه ایجاد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که توسط این برنامه در سیستم شما ذخیره شده اند، پس از حذف آن به شکل کامل از روی سیستمتان پاک می گردند. Cute Avatar Factory برنامه ای نوآورانه است که برای بیش از 10 هزار بار دانلود شده، و امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده  است. این برنامه را بر روی انواع برند های اندرویدی می توانید اجرا کنید. از تبلت ها و سیستم های عریض نیز به شکل کامل پشتیبانی می شود. Cute Avatar Factory را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Cute Avatar Factory


- رابط کاربری دوستانه

- مجموعه بزرگی از قطعات آماده

- لباس های بامزه برای استفاده

- کاراکتر های مرد و زن برای استفاده

- انتخاب مدل موی دلخواه

- استفاده از تصاویر در سانه های اجتماعی

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Cute Avatar Factory :


دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید  دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید  دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید  دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید  دانلود Cute Avatar Factory برای اندروید


پسورد فایل :
کپی