آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Magnifier Camera 1.5.0 دوربین بزرگ گننده برای اندروید

دانلود Magnifier Camera برای اندروید

Magnifier Camera  زمانی که دوربین را باز کنید، به شکل پیش فرض زوم این برنامه در حد میانی است. شما می توانید با کشیدن دو انگشت خود بر روی صفحه نمایش، بر روی اجسام دلخواه زوم کنید یا زوم را از آن ها دور کنید. این برنامه به شکل خودکار حالت micro focus را شناسایی می کند، اگر چنین قابلیتی در گوشی شما وجود داشته باشد دوربین بر روی آن تنظیم می کند، و اگر وجود نداشته باشد، این برنامه وارد حالت auto focus می شود.
با کشیدن دست خود بر روی صفحه نمایش  قادر به تنظیم کردن روشنایی صفحه و هم چنین exposure خواهید بود. با فشردن flashlight نور فلش گوشی شما روشن می شود. شما می توانید روی دکمه pause یا resume بزنید تا پیش نمایش متوقف شود یا ادامه پیدا کند. با دوبار کلیک روی تصویر فریز شده می توانید بر روی آن زوم کنید. با استفاده از کلید تغییر حجم صدا قادر به تغییر دادن پیش نمایش هستید. شما می توانید از بخشی که زوم گرفته اید عکس تهیه کنید. زمانی که فوکوس بر روی عکس می کنید، توجه داشته باشید که آن ناحیه با رنگ بندی های مختلف متمایز شده باشد، در صورتی که ناحیه شما تماما از یک رنگ تشکیل شده باشد فوکوس خوبی را مشاهده نخواهید کرد. Magnifier Camera بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Magnifier Camera


- امکان گرفتن عکس

- فوکوس کردن روی ناحیه دلخواه

- ایجاد نور فلش

- تنظیم کردن نور صفحه

- متوقف کردن یا ادامه دادن پیش نمایش

- زوم کردن بر روی عکس فریز شده

تصاویری از محیط نرم افزار Magnifier Camera :


دانلود Magnifier Camera برای اندروید  دانلود Magnifier Camera برای اندروید  دانلود Magnifier Camera برای اندروید  دانلود Magnifier Camera برای اندروید  دانلود Magnifier Camera برای اندروید


پسورد فایل :
کپی