آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Gps Compass Navigation Map 1.5 مسیریاب و قطب نما برای اندروید

دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید

Gps Compass Navigation Map  اپلیکیشنی رایگان با ویژگی های متعدد مانند ارائه نقشه ای رایگان و مسیریابی gps با استفاده از سنسور های قطب نما و gps سیستم شما است. این نرم افزار از سنسور های مغناطیسی سیستمتان به منظور شناسایی کردن اطلاعات gps و هم چنین جهت حرکت شما استفاده می کند. می توانید در نقشه این برنامه موقعیت فعلی خود را مشاهده کنید. از این نرم افزار می توان به منظور انجام فعالیت های روزمره و سفر ها در هر نقطه ای استفاده کرد. این نرم افزار نقشه ای ارزشمند برای ماشین و وسایل نقلیه فراهم می کند. قطب نمای دیجیتالی این برنامه با نقشه های گوگل، در مسیریابی به شما کمک خواهند کرد.
با استفاده از gps سرعت شما تخمین زده می شود، البته باید سرعت شما به حد کافی بالا باشد تا نتایج دقیق تری بگیرید. بر اساس اطلاعات gps موقعیت شما در نقشه به نمایش در می آید. برای استفاده از نقشه این برنامه، لازم است گوشی خود را در حالت تخت افقی نگه دارید. در برخی موارد نیز لازم است گوشی خود را کالیبره کنید تا اطلاعات دقیقی بگیرید. این برنامه به شما آموزش می دهد که چگونه این کار را به سادگی انجام دهید. Gps Compass Navigation Map بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Gps Compass Navigation Map


- دارای بیش از 10 هزار کارببر

- کم حجم و سبک

- یافتن موقعیت فعلی بر روی نقشه

- نمایش مسیر حرکت

- شناسایی جهت قطب شمال

- استفاده از سنسور های سیستم برای شناسایی موقعیت

تصاویری از محیط نرم افزار Gps Compass Navigation Map :


دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید  دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید  دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید  دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید  دانلود Gps Compass Navigation Map برای اندروید


پسورد فایل :
کپی