آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود rumii 2.0 گفت و گو واقعیت مجازی برای اندروید

دانلود rumii برای اندروید

rumii  نرم افزاری خلاقانه و آینده نگرایانه می باشد که به کاربران خود اجازه می دهد در فضای واقعیت مجازی با یک دیگر از هر نقطه ای در جهان به گفت و گو بپردازند، انگار که در اتاق فیزیکی یکسانی هستند. وارد آفیس یا کلاس واقعیت مجازی خود شوید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. این نرم افزار برای تیم هایی که کاربران آن از یک دیگر دور هستند، تحصیل، و انواع کارهای دیجیتالی فوق العاده است. با مجموعه ویژگی های متنوع این برنامه نظیر وایت برد ها، دسترسی به اسناد مختلف، مدل های همزمان سه بعدی زنده و ... می توانید فعالیت های متفاوتی را انجام دهید. ایده های خود را برای  تیم خود مشخص کنید و طرح های خود را در فضای ابری ذخیره سازی کنید تا خارج از rumii قادر به اشتراک گذاری  آن ها باشید.
شما می توانید صفحه نمایش خود را در هر لحظه ای به اشتراک بگذارید. کاربران دسکتاپ قادر به اشتراک گذاری عکس ها، اسناد و بسیاری دیگر نیز هستند. شما می توانید فایل ها را به هم تیمی خود به اشتراک بگذارید و آن ها را باز نگری کنید. شما قادر به ایجاد مدل های سه بعدی داخل این برنامه و شخصی سازی محیطی که داخل آن هستید نیز می باشد. rumii را می توانید بر روی اندروید 7 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار rumii


- گفت و گو های آینده نگرایانه و مدرن

- اشتراک گذاری فایل ها

- مشاهده اجسام سه بعدی به شکل زنده

- اضافه کردن مدل های سه بعدی دلخواه

- ذخیره سازی فایل ها در فضای ابری

- وایت برد برای رسم اشکال

تصاویری از محیط نرم افزار rumii:


دانلود rumii برای اندروید  دانلود rumii برای اندروید  دانلود rumii برای اندروید  دانلود rumii برای اندروید  دانلود rumii برای اندروید


پسورد فایل :
کپی