آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Gaming Wallpapers 2.1.8 والپیپر بازی ها برای اندروید

دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید

Gaming Wallpapers  مجموعه ای از والپیپر های جذاب مرتبط با گیمینگ را در اختیار شما قرار می دهد‌. به شکل روزانه والپیپر های جدیدی اضافه می شود. می توانید این والپیپر ها را در سیستم خود ذخیره سازی کنید و از آن ها به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کنید. برای والپیپر های 4k اعلامیه دریافت کنید. والپیپر های این برنامه با ابعاد بزرگی ارائه می شوند که می توانید حتی از آن ها در تبلت ها نیز بدون افت کیفیت اسفتاده کنید.
امکان اشتراک گذاری  تصاویری که دوستدارید در رسانه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، واتس آپ، فیس بوک و بسیاری دیگر وجود دارد. از آن جایی که والپیپر های موجود در این اپ، در سروری شخصی نگه داری می شوند می توانید انتظار لود شدن سریع آن ها را در سیستم خود داشته باشید. می توانید تصاویر دلخواه خود را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید تا هر زمان که خواستید به آن ها دسترسی داشته باشید. از جمله والپیپر های بازی که در این برنامه می توانید بیابید می توان به lol, pubge, counter, hearthstone, fortnite, overwatch, gta, wow, poem grand theft و بسیاری دیگر اشاره کرد. Gaming Wallpapers والپپیر های متنوع برای انواع سلیقه ها ارائه می کند. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Gaming Wallpapers


- اضافه شدن روزانه والپیپر ها

- کیفیت بالای 4k والپیپر ها

- امکان استفاده در تبلت ها و انواع گوشی ها

- دارای والپیپر متناسب انواع سلایق

- ذخیره سازی والپیپر ها به شکل مستقیم در سیستم

- اشتراک گذاری آسان تصاویر

تصاویری از محیط نرم افزار Gaming Wallpapers :


دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید  دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید  دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید  دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید  دانلود Gaming Wallpapers برای اندروید


پسورد فایل :
کپی