آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0. Smart antivirus 2019 آنتی ویروس هوشمند برای اندروید

دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید

Smart antivirus 2019  نرم افزاری برای محافظت دائمی از سیستم شما می باشد. این نرم افزار موبایل شما را از تهدیدات خارجی مانند ویروس ها و ... با پایش دائمی اپلیکیشن های تازه نصب شده بر روی سیستمتان امن نگه می دارد. این نرم افزار قادر به مقابله با انواع ویروس ها، اسپایور ها، و دیگر انواع مالورهایی است که می خواهند به اطلاعات موجود در سیستم شما دسترسی پیدا کنند. امروزه حمله به امنیت سیستم رایج تر شده است. شما می توانید تمام اپلیکیشن های خطرناک موجود در سیستم خود را با این برنامه پیدا و بلاک کنید. Smart antivirus 2019 با تبلت ها نیز سازگار است و امکان استتفاده از آن را در اینگونه سیستم ها دارید.
با یک بار لمس قادر به اسکن سیستم خود خواهید بود. این نرم افزار هم چنین دارای cleaner قدرتمندی است که فایل های بی ارزش موجود در سیستم شما را شناسایی و حذف می کند. شما می توانید سیستم خود را با این برنامه تقویت کنید و سرعت آن را بهبود بخشید. شارژ هوشمندانه، و لاک کردن اپلیکیشن های دیگر از جمله ویژگی های این نرم افزار است. Smart antivirus 2019 باتری و پردازنده شما را خنک نگه می دارد و طول عمر باتری را افزایش می دهد. این اپ را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Smart antivirus 2019


- استفاده آسان از امکانات مختلف

- شارژ هوشمندانه سیستم

- تقویت و بهبود سرعت سیستم

- حذف کننده ویروس ها و تقویت کننده مموری

- یک ضربه برای اسکن سیستم

- پایش دائمی موبایل در مقابل ویروس ها

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Smart antivirus 2019 :


دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید  دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید  دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید  دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید  دانلود Smart antivirus 2019 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی