آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود OS12 Messenger for SMS 2019 1.6.6 مسنجر اختصاصی پیامک برای اندروید

دانلود OS12-Messenger برای اندروید

OS12 Messenger for SMS 2019  بهترین های اندروید و آیفون را با یک دیگر ترکیب می کند تا از پیامک دادن خود بیشترین لذت را ببرید. شما قادر به ارسال و دریافت SMS/MMS هستید. هم چنین می توانید پیام های خود را به شکل رمزگذاری شده ارسال کنید. از تلفن هایی که دو سیم کارته هستند نیز پشتیبانی می شود. طراحی مناسبی برای بخش برقراری تماس و call screen وجود دارد. شما می توانید log های تماس خود را به سادگی پاک کنید.
هیچ کس قادر به گرفتن اسکرین شات از پیام هایی که فرستاده اید نخواهد بود. شما می توانید محتوای اعلامیه ها را به شکلی اختصاصی تغییر دهید و private box خود را مخفی کنید تا افراد کنجکاو به آن دسترسی نداشته باشند. بیش از 3000 اموجی مختلف برای ارسال به مخاطبان وجود دارد. از اندروید های جدید 5.1 به بالا نیز پشتیبانی می شود. شما می توانید پیامک های تاخیر دار ارسال کنید، یعنی از قبل پیامکی را تایپ کنید و زمان ارسال آن را برای برنامه مشخص کنید تا در زمان دلخواه برای شما ارسال انجام شود. این نرم افزار قادر به بلاک کردن سرویس های تبلیغاتی و پیامک ها نیز هست. کافیست آن ها را بلاک کنید تا از شرشان خلاص گردید. OS12 Messenger for SMS 2019 بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار OS12 Messenger for SMS 2019


- ارسال گیف از طریق MMS

- سازگاری با android wear

- ارسال تصاویر، فایل های صوتی و تصویری

- قفل کردن برنامه با الگو

- کلیپ برد برای کپی پیست کردن متن ها

- ارسال پیام های زمان بندی شده

- پشتیبانی از سیستم های دو سیم کارته

تصاویری از محیط نرم افزار OS12 Messenger for SMS 2019 :


دانلود OS12-Messenger برای اندروید  دانلود OS12-Messenger برای اندروید  دانلود OS12-Messenger برای اندروید  دانلود OS12-Messenger برای اندروید  دانلود OS12-Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی