آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود PixNite - Color by number 0.0.5 رنگ زدن با شماره ها برای اندروید

دانلود pixnite برای اندروید

PixNite - Color by number  یک اپلیکیشن ضد استرس است که در آن می توانید اشکال را با شماره ها رنگ آمیزی کنید و تصاویری ماطبق سلیقه خود پیدا کنید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و هم کودکان و هم بزرگسالان استفاده از آن را لذت بخش خواهند یافت. تصاویر مورد علاقه خود را به عنوان پس زمینه دسکتاپتان تعیین کنید. برای انجام این کار باید نقاشی ای که دوست دارید را رنگ بزنید، سپس گزینه تعیین تصویر برای والپیپر سیستم تعیین می گردد.
شما می توانید از حالت quick color pixel art استفاده کنید. با این ویژگی قادر به صرفه جویی در زمان خود خواهید بود. شما می توانید تصاویر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا آن ها را در شبکه های اجتماعی ارسا کنید. امکان ذخیره کردن تصاویر پیکسلی ای که ساخته اید نیز وجود دارد. در هنگام جست و جوی پیکسل های بدون سایه، راهنما به نمایش در می آید. اگر نیاز به یافتن پیکسل هایی از رنگی به خصوص دارید، کافیست آن را در رنگ های برنامه انتخاب کنید. در صورتی که پیکسلی را اشتباه رنگ بزنید، شماره روی آن ناپدید نمی شود. پس از آن می توانید بر رویش کلیک کنید تا آن را کنسل و ناپدید کنید، یا رنگی جدید را جایگزین کنید. PixNite - Color by number بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار PixNite - Color by number


- جلوگیری از رنگ زدن اشتباه

- ضد استرس و آرامش بخش

- استفاده از اپلیکیشن به شکل رایگان

- کم حجم و سبک

- اشتراک گذاری تصاویر با دیگران

- استفاده از تصاویر به عنوان پس زمینه

- یافتن پیکسل هایی به خصوص

تصاویری از محیط نرم افزار PixNite - Color by number :


دانلود pixnite برای اندروید  دانلود pixnite برای اندروید  دانلود pixnite برای اندروید  دانلود pixnite برای اندروید  دانلود pixnite برای اندروید


پسورد فایل :
کپی