آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود mit messenger 1.1.8 مسنجر تصویری میت برای اندروید

دانلود mit messenger برای اندروید

mit messenger free video calls & messaging  با استفاده از این برنامه می توانید به دوستان خود پیام بفستید یا تماس تصویری رایگان بگیرید. هیچ هزینه ای برای تماس های ویدیویی با کیفیت برای شما به وجود نمی آید و همه چیز از ترافیک اینترنتیتن کم می شود. نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای برقراری تماس های بین المللی نیست. هر کسی می تواند هز نقطه از دینا با شما تماس بگیرد. این نرم افزار برای roaming فوق العاده است و بر روی هر ارتباط اینترنتی نظیر وای فای، شبکه موبایل و ... به خوبی کار می کند.
اطلاعات شما روی سرور های این برنامه ذخیره نمی شود. تمامی چت ها رمزگذاری می شوند. و هیچ پسوردی وجود ندارد که بخواهد هک شود و اطلاعات شما از دست برود. این نرم افزار از طراحی مینیمالیست بهره مند شده است mit messenger free video calls & messaging به زبان های مختلفی نظیر انگلیسی، فلیپینی، ژاپنی، اندونزیایی و بسیاری دیگر ترجمه شده است. شما امکان ارسال استیکر ها و اموجی های بامزه را خواهید داشت. علاوه بر این قادر به چت کردن گروهی، استفاده از والپیپر های شخصی، ارسال پیام های خود تخریب، حذف کردن پیام هایی که اشتباه ارسال شده اند و استفاده از حالت مسنجر چپ دست ها خواهید بود. mit messenger free video calls & messaging بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار mit messenger free video calls & messaging


- مصرف اندک باتری سیستم

- حذف کردن پیام ها

- استفاده از حالت time bomb برای حذف خودکار پیام ها

- دارای حالت مخصوص چپ دست ها

- امکان ارسال پیام های گروهی

- شرکت 100% خصوصی، عدم فروش داده ها به نهاد های دیگر

تصاویری از محیط نرم فازار mit messenger free video calls & messaging :


دانلود mit messenger برای اندروید  دانلود mit messenger برای اندروید  دانلود mit messenger برای اندروید  دانلود mit messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی