آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Everpics Wallpapers 4K HD 2.0.8 تغییر خودکار والپیپر اندروید

دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید

Everpics Wallpapers 4K HD  دارای تصاویری با کیفیت بالا می باشد که می توانید به شکل رایگان از آن ها استفاده کنید.این اپلیکیشن قادر به تغییر دادن والپیپر زمینه سیستم شما به شکل خودکار است. به این اپلیکیشن به شکل روزانه والپیپر های جدیدی اضافه می شود. تصاویر جدید اضافه شده، تصاویر محبوب، و ... در دسته های جداگانه دسته بندی شده اند تا راحت تر بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. تمامی تصاویر این برنامه را می توانید در سه رزولوشن مختلف دانلود کنید.
امکان جست و جو و یافتن تصاویری که می خواهید وجود دارد. تصاویر در پس زمینه سیستم شما دانلود می شوند. پیش نمایشی از والپیپر در هوم اسکرین و هم چنین لاک اسکرین شما پیش از اپلای کردن والپیپر انتخابی به نمایش در می آید. با Everpicks قادر به مدیریت تصاویری که توسط این برنامه دانلود کرده اید هستید. شما می توانید پلی لیستی از تصاویر مورد علاقه خود ایجاد کنید و هم چنین بین تم های روشن و تاریک انتخاب نمایید. قالب دلخواه خود برای نمایش تصاویر را مشخص کنید و بین موضوعات متنوعی نظیر 4k، هنری، نوزادان، مد روز، نوشیدنی ها، ماشین ها، کریسمس، کتاب ها، ماشین ها، حیوانات و بسیاری دیگر انتخاب کنید. Everpics Wallpapers 4K HD بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Everpics Wallpapers 4K HD


- انتخاب بین موضوعات مختلف

- انتخاب قالب دلخواه برای برنامه

- مدیریت عکس های دانلود شده

- انتخاب بین تم تاریک یا روشن

- ساخت پلی لیستی از تصاویر

- تغییر خودکار والپیپر سیستم

- جست و جو میان عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Everpics Wallpapers 4K HD :


دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید  دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید  دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید  دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید  دانلود Everpics Wallpapers 4K HD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی