آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Advanced Battery Calibrator 3512 کالیبره کننده باتری برای اندروید

دانلود Advanced Battery Calibrator برای اندروید

Advanced Battery Calibrator مشکلات شناخته شده ای برای سیستم عامل اندرویدی وجود دارد که مرتبط با کالیبراسیون باتری است. ظرفیت نهایی باتری توسط اندروید مورد استفاده قرار می گیرد تا جلوی شارژ باتری زمانی که شارژ کامل می شود گرفته شود. گاهی مواقع ممکن است که این ظرفیت ماکسیموم دچار مشکل شود و در نتیجه آن باتری شما به شکل کامل شارژ نشود؛ یا بیش از اندازه شارژ شود و گوشی شما به مشکل بخورد. این برنامه چنین مشکلاتی را برطرف می کند و با کمک آن می توانید ظرفیت واقعی باتری خود را مشاهده کنید و آن را به اندازه ظرفیت واقعی اش شارژ کنید.
Advanced Battery Calibrator را می توانید در کنار اپلیکیشن خواهرش Battery Life Repair مورد استفاده قرار دهید. اگر می خواهید باتری سیستم خود را سالم نگه دارید از هردو اپلیکیشن در کنار هم استفاده کنید. این برنامه برای بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و کاربران زیادی از آن راضی بوده اند به شکلی که امتیاز این اپلیکیشن در مارکت گوگل پلی 4.6 از 5 است که امتیاز بالایی به شمار می رود. اگر باتری شما ناگهان خالی می شود و سیری منطقی را دنبال نمی کند؛ این برنامه را برای سالم سازی سیستم خود مفید خواهید یافت. Battery Life Repair بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Advanced Battery Calibrator


- سازگار با انواع گوشی های اندرویدی

- دانلود شده برای 1 میلیون بار

- کالیبراسیون سریع باتری

- نشان دادن ظرفیت واقعی باتری

- شارژ کردن باتری به اندازه لازم

- حل کردن انواع مشکلات مرتبط با باتری

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Advanced Battery Calibrator:


دانلود Advanced Battery Calibrator برای اندروید  دانلود Advanced Battery Calibrator برای اندروید  دانلود Advanced Battery Calibrator برای اندروید  دانلود Advanced Battery Calibrator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی