آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Enlight Pixaloop 1.3.7 متحرک کردن تصاویر برای اندروید

دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید

Enlight Pixaloop تصاویر متحرک بسازید و نوع جدیدی از انیمیشن تصاویر را کشف کنید. عکس های خود را حرکت دهید و به آن ها زندگی ببخشید. این برنامه یکی از بهترین ابزار های حرکت دهی به تصاویر است. آیا تا به حال شده به دنبال حرکت دادن تصاویر خود با روشی ساده باشید؟ آیا به دنبال اشتراک گذاری عکس های خود در رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید‌؟ Enlight Pixaloop را از دست ندهید. با چند حرکت دست و ضربه قادر به ایجاد حرکت برای عکس های خود خواهید بود. پیکان ها جهت حرکت را برای شما مشخص می کنند. از لنگر ها برای ثابت نگه داشتن بخش هایی از تصویر استفاده کنید. با freeze brush قادر به فریز کردن بخش های دلخواه تصویر خود خواهید بود.
می توانید به آسمان غروبی جذاب اضافه کنید. لایه های رویین را برای تغییر دادن حس  حال تصاویر ثابت خود اضافه کنید. در اینستاگرام محبوبیت بیشتری برای خود بدست آورید. افکت هایی اضافه کنید که مشابه تصاویر سینماگراف هاست. حرکت را از جنبه های مختلف مانند استایل، جهت، و سرعت شخصی سازی کنید. تمامی ابزار لازم برای تنظیم کردن عکس ها وجود دارد. مثلا می توانید موها، امواج، ابر ها، لباس ها و بسیاری دیگر را به حرکت وادارید. Enlight Pixaloop بر روی اندروید 7.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Enlight Pixaloop


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

- انواع ابزار مختلف برای حرکت دادن تصاویر

- اضافه سازی افکت های مدرن

- مناسب برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

- تغییر دادن اوضاع آب و هوایی

- تکان دادن اجزاء دلخواه تصاویر

- رابط کاربری ساده و سر راست

تصاویری از محیط نرم افزار Enlight Pixaloop :


دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید  دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید  دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید  دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید  دانلود Enlight Pixaloop برای اندروید


پسورد فایل :
کپی