آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود BlockSite 2.6.5 برنامه بلاک کردن سایت ها و اپلیکیشن ها برای اندروید

دانلود BlockSite برای اندروید

BlockSite

با استفاده از این برنامه می توانید هر URL ای را که می خواهید بلاک کنید. در نتیجه دیگر حواستان هنگام انجام دیگر فعالیت ها پرت نمی شود. شما می توانید هر اپلیکیشنی که زمانتان را هدر می دهد بلاک کنید. اگر تصادفا روی اپلیکیشنی که بلاک کرده اید کلیک کنید، BlockSite به شما کمک می کند که وارد آن نشوید. زمانی که چیزی را بلاک می کنید؛ می توانید برای برنامه مشخص کنید که به شکل دائمی بلاک شود یا طبق برنامه زمانی شما بلاک باقی بماند.
اکنون کنترل های جدیدی را در زمینه بلاک کردن در اختیار دارید. در BlockSite می توانید سایت ها و اپلیکیشن ها را با انتخاب الگو یا پسورد برای آن ها باز کنید. اکنون قادر هستید که این برنامه با ورژن دسکتاپی آن همگام سازی کنید. با انجام این کار سایت هایی که در اندروید خود بلاک کرده اید برای کامپیوترتان نیز بلاک می شود. در حالی که روی انجام کارهای مهم تمرکز کرده اید خیال خود را از دسترسی به دیگر اپلیکیشن ها راحت کنید. اگر می خواهید بر روی برخی از اپلیکیشن ها یا سایت هایی که کودک شما به آن ها دسترسی دارد محدودیت ایجاد کنید؛ BlockSite یکی از بهترین اپلیکیشن های پیش روی شما خواهد بود. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

دانلود BlockSite

✅ نام نرم افزارBlockSite❤️ تعداد دانلود6121
⭐نسخه نرم افزار2.6.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل36 مگابایت

ویژگی های نرم افزار BlockSite


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان

- همگام سازی سایت های بلاک شده با کامپیوتر

- حالت های مختلف برای استفاده

- ایجاد محدودیت در دسترسی به وب سایت های دلخواه

- تعیین پسورد یا الگو برای قفل کردن

- جلوگیری از اپلیکیشن های حواس پرت کننده

تصاویری از محیط نرم افزار BlockSite :


دانلود BlockSite برای اندروید  دانلود BlockSite برای اندروید  دانلود BlockSite برای اندروید  دانلود BlockSite برای اندروید


پسورد فایل :
کپی