آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MT Manager 2.15 مدیریت فایل ام تی برای اندروید

دانلود MT Manager برای اندروید

MT Manager فایل منیجر قدرتمند و apk editor است که به شما امکان انجام فعالیت های مختلف مانند مدیریت فایل ها، اصلاح کردن اپلیکیشن ها، ترجمه کردن اپ ها، ویرایش متون و بسیاری دیگر را می دهد. شما قادر به کپی کردن، حرکت دادن، حذف کردن و ... فایل ها هستید. در صورتی که دسترسی روت را به این برنامه بدهید؛ می توانید به فایل های سیستمی نیز دسترسی داشته باشید و file permission ها را تغییر دهید. شما قادر به باز کردن فایل های زیپ هستید.
هم چنین می توانید آن ها را تغییر نام دهید و از حالت فشرده خارج کنید. بسیاری از ویژگی های ویرایش apk در اختیارتان قرار می گیرد که از بین آن ها می توان به dex editor, arsc editor, xml editor اشاره کرد. هم چنین می توانید apk را امضای دیجیتالی بزنید، بهینه سازی کنید، یک کپی از آن ایجاد کنید، امضای دیجیتالی آن را حذف کنید؛ منابع apk را بلاک کنید، ترجمه کنید و ... . MT Manager دارای رابط کاربری ساده ای است که ویرایش فایل های apk را برای شما آسان می سازد. این برنامه کم حجم امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و قادر به اجرای آن در تبلت ها نیز بدون مشکل خواهید بود. MT Manager بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

دانلود MT Manager

✅ نام نرم افزارMT Manager❤️ تعداد دانلود4049
⭐نسخه نرم افزار2.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2🔆 حجم فایل16 مگابایت

ویژگی های نرم افزار MT Manager


- امکانات مختلف برای ویرایش فایل ها

- باز کردن فایل های فشرده

- ویرایشگر متن، نمایش دهنده تصویر و موزیک

- ویرایش کردن فایل های apk

- برقراری ارتباط FTP

- بوک مارک کردن فولدرهای دلخواه

- تغییر دادن پس زمینه برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار MT Manager :


دانلود MT Manager برای اندروید  دانلود MT Manager برای اندروید  دانلود MT Manager برای اندروید  دانلود MT Manager برای اندروید  دانلود MT Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی