آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Video Story Maker 28.0 برنامه ساخت استوری اندروید

دانلود Video Story Maker برای اندروید

Video Story Maker  به شما امکان ایجاد ویدیوهایی منحصر به فرد برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می دهد. قالب فیلم های خود را شخصی سازی کنید. آن ها توسط افراد خبره ای در این زمینه طراحی شده اند. فالور های خود را با ویدیوهای خیره کننده خود غافل گیر کنید. صدها قالب مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. شما می توانید لوگوی خود را به فیلم هایتان اافه کنید. این برنامه برای سادگی طراحی شده است و امکان ایجاد فیلم ها را در عرض چند دقیقه می دهد. کنترل های برنامه به شکل drag & drop طراحی شده اند و برای استفاده از قابلیت های برنامه کافیست آن ها را بکشید و روی فیلم خود بیاندازید.
این نرم افزار دارای کلیپ های حرفه ای است که به شما کمک می کند استوری خود را برای دتانتان بازگو کنید. میلیون ها عکسس ثابت زیر انگشتان دست شما وجود دارد که موضوعات مختلفی را پوشش می دهد. شما قادر به تنظیم کردن ججم صدا، سرعت، و pitch صداهای خود خواهید بود. رابط کاربری ساده ای وجود دارد که به زبان های زنده دنیا ترجمه شده است. می توانید ویدیوها را در دو فرمت mp4 و gif خروجی بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. Video Story Maker بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Video Story Maker


- دارای صدها قالب حرفه ای بی نظیر

- امکان شخصی سازی کردن قالب ها

- اضافه کردن لوگو به ویدیو ها

- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- اضافه شدن قابلیت auto save

- ذخیره سازی ویدیو در فرمت mp4 و گیف

- مناسب برای اشتراک گذاری ویدیو ها در رسانه های اجتماعی

- ساخت ویدیو ها در عرض چند دقیقه

تصاویری از محیط نرم افزار Video Story Maker :


دانلود Video Story Maker برای اندروید  دانلود Video Story Maker برای اندروید  دانلود Video Story Maker برای اندروید  دانلود Video Story Maker برای اندروید  دانلود Video Story Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی