آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Alpha Hybrid Launcher 14.6 لانچر ترکیبی آلفا برای اندروید

دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید

Alpha Hybrid Launcher  دسترسی سریع تر به اپلیکیشن ها و داده های حیاتی خود را تجربه کنید. شما می توانید با یک حرکت دست، به جست و جو در گوشی خود بپردازید. این برنامه دارای تم ها و والپیپرهای متعددی است. شما می توانید از phone dialer اختصاصی این لانچر برای تماس های خود استفاده کنید. ویژگی هایی نظیر مخفی کردن اپلیکیشن ها، مرتب کردن نرم افزار ها، دوبار ضربه برای قفل کردن سیستم، اضافه کردن ابزارک ها، ویجت های اختصاصی، لامپ، ابزارک آب و هوا، مموری پاک کن، موزیک پلیر، فونت های جذاب دوست داشتنی و بسیاری دیگر از جمله ویژگی های این برنامه هستند. با استفاده از این لانچر قادر به شخصی سازی کردن ظاهر گوشی خود خواهید بود. هم چنین می توانید آیکون های اختصاصی به سیستمتان اضافه نمایید.
Alpha Hybrid Launcher سیستم شما را هوشمند می کند و با امکانات متعددی که در اختیارتان قرار می دهد امکان باز کردن سریع تر اپلیکیشن ها را به وجود می اورد.Alpha Hybrid Launcher با داشتن بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان، امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Alpha Hybrid Launcher

✅ نام نرم افزارAlpha Hybrid Launcher❤️ تعداد دانلود3874
⭐نسخه نرم افزار14.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل17 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Alpha Hybrid Launcher


- بهبود عملکرد کلی برنامه

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دسترسی سریع تر به اپلیکیشن ها

- دارای ابزارک های اختصاصی

- پخش کردن فایل های موزیک بدون اپلیکیشن های ثالث

- تم ها و والپیپر های متنوع

- قفل کردن صفحه نمایش با دوبار ضربه

- پشتیبانی از حس گر اثر انگشت

تصاویری از محیط نرم افزار Alpha Hybrid Launcher :


دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید  دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید  دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید  دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید  دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید  دانلود Alpha Hybrid Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی