آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ابزار حرفه ای یادداشت برداری برای اندروید VIP Notes 9.9.77

دانلود VIP Notes برای اندروید

VIP Notes  یکی از امن ترین نرم افزار های یادداشت برداری با امکانات متنوع می باشد که امنیت یادداشت های شما را تضمین می کند. این اپلیکیشن با الگوریتم AES 256 یادداشت های شما را رمزگذاری می کند و جلوی دسترسی افراد غیر مجاز را به آن ها می گیرد. برای استفاده از این برنامه، رمز عبور دلخواه خود را برای یادداشت تعیین خواهید کرد و سپس یادداشت های شما بر اساس پسوردی که گذاشته اید رمزگذاری می شوند. این نرم افزار از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. ویجت های مختلفی در برنامه گنجانده شده است تا راحت تر بتوانید به یادداشت برداری بپردازید. امکان ایجاد نسخه پشتیبان از یادداشت ها نیز وجود دارد. می توانید یادآور های دلخواه خود را تعیین کنید و در زمان دلخواه به یادداشت برداری بپردازید.
در این اپ امکان تعیین رمز جداگانه برای هر یادداشت وجود دارد. یادداشت های شما در فولدرهای مختلف طبقه بندی می شوند و راحت تر آن ها را خواهید یافت. این اپلیکیشن در گوگل پلی به قیمت 3.99 دلار به فروش می رسد. رابط کاربری برنامه دوستانه بوده و رمزگذاری بر روی فایل ها نیاز به هیچگونه پیکربندی خاصی ندارد. VIP Notes دارای تم های مختلفی است که با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید بین آن ها انتخاب کنید. تم اصلی این برنامه sepia می باشد. برای سریع تر کردن فرآیند باز کردن یادداشت های قفل شده، از حسگر اثرانگشت گوشی خود استفاده کنید. VIP Notes بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.

دانلود VIP Notes

✅ نام نرم افزارVIP Notes❤️ تعداد دانلود1640
⭐نسخه نرم افزار9.9.77🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VIP Notes


- پشتیبانی از اثر انگشت
- تعیین رمز جداگانه برای هر یادداشت
- طبقه بندی یادداشت ها در فولدرهای مختلف
- تهیه آسان پشتیبان از فایل ها
- استفاده از رمزگذاری AES 256
- در حال حاضر از زبان های راست چین پشتیبانی نمی شود.
- ارائه شده به شکل پرمیوم
- ساخته شده توسط Oleg Romantsev

تصاویری از محیط نرم افزار VIP Notes :


دانلود VIP Notes برای اندروید  دانلود VIP Notes برای اندروید  دانلود VIP Notes برای اندروید  دانلود VIP Notes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی