آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود موتور جستجوی بینگ برای اندروید Microsoft Bing Search 27.9

دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید

Microsoft Bing Search  هرچند گوگل نیاز انواع کاربران را بر آورده می سازد، گاهی گوگل در یافتن برخی از کلیدواژه ها خوب عمل نمی کند. تحت چنین شرایطی شاید بینگ به شما کمک کند. این موتور جست و جو که درست بعد از گوگل قرار دارد و مورد حمایت سخت مایکروسافت است، اپلیکیشن خاص خود را ارائه کرده است که با آن راحت تر می توانید به جست و جو بپردازید. با بوک مارک کردن صفحات دلخواه راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. ابزارک برنامه را به صفحه نمایش اصلی خود اضافه کنید تا سریع تر به جست و جو بپردازید. صفحات دلخواه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار از قابلیت تبدیل صدا به متن نیز پشتیبانی می کند و بنابرین بدون تایپ می توانید به جست و جوی دلخواه خود بپردازید. این اپلیکیشن به شکل کاملا رایگان ارائه شده است و هیچ تبلیغی در آن نشان داده نمی شود.
رابط کاربری کلاسیک و مناسب برنامه، کار جست و جوی انواع صفحات وب را آسان می سازد. از آنجایی که این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. Microsoft Bing Search از رنگبندی متریال و مناسبی بهره می گیرد که ظاهری مدرن به آن می بخشد. این اپلیکیشن هرچند کم حجم ترین مرورگر موجود برای سیستم عامل اندرویدی نیست، با این حال تا جای ممکن فشرده سازی شده است. مود تاریک این برنامه برای اندروید 10 بهینه سازی شده است. سرعت برنامه بهبود یافته و صفحات وب سریع تر باز می شود. Microsoft Bing Search بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Google Search نیز برنامه دیگر در این زمینه می باشد.

دانلود Microsoft Bing Search

✅ نام نرم افزارMicrosoft Bing Search❤️ تعداد دانلود5627
⭐نسخه نرم افزار27.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.0🔆 حجم فایل45 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Microsoft Bing Search


- اضافه کردن صفحات دلخواه به بوک مارک
- ویجت قدرتمند برای جست و جوی سریع
- اشتراک گذاری صفحات با دوستان
- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف
- رابط کاربری کلاسیک و کاربردی
- امکان بروزرسانی رایگان و بدون مشکل
- به کار بردن دومین موتور جست و جو پس از گوگل

تصاویری از محیط نرم افزار Microsoft Bing Search :

دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید  دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید  دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید  دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید  دانلود Microsoft Bing Search برای اندروید


پسورد فایل :
کپی