آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود PDF Viewer Pro 2024.3 نمایش پی دی اف در اندروید

دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید

PDF Viewer Pro  چه به شکل تیمی کار می کنید و چه به شکل انفرادی، با این برنامه می توانید تمام نیازهای خود را در زمینه کار با فایل های pdf برطرف کنید. متن دلخواه خود را در فایل pdf جست و جو کنید. البته pdf شما نباید اسکن شده باشد. دوبار بر روی صفحه ضربه بزنید تا روی نقطه دلخواه خود زوم کنید. بیش از 12 تم مختلف برای نسخه حرفه ای این برنامه تدارک دیده شده است. می توانید هر بخش از ویژگی های این برنامه را بسته به نیاز خود تغییر دهید. امکان بازنگری فایل های پی دی اف وجود دارد. کامنت یا یادداشت دلخواه خود را اضافه کنید. بخش های دلخواه را های لایت نمایید. در صورت خطا، کارهایتان را undo کنید.
PDF Viewer Pro می توانید مهر و text annotation ها را در نسخه حرفه ای این برنامه بچرخانید. امکان اضافه کردن صفحات دلخواه به بوک مارک این برنامه وجود دارد. با پرینت گرفتن، ایمیل و ... فایل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه بر اساس PSPDFKit توسعه داده شده است. هزاران کمپانی و توسعه دهنده از سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند. امکان پشتیبان گیری از فایل ها در فضاهای ابری نظیر گوگل درایو، دراپ باکس، وان درایو و بسیاری دیگر وجود دارد. PDF Viewer Pro بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. عملکرد کلی برنامه بهبود پیدا کرده و سریع تر فایل ها لود می شوند. این برنامه بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل قابل اجراست. نرم افزار پی دی اف خوان گوگل برای اندروید , دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ و دانلود New PDF Reader  از دیگر برنامه های پی دی اف خوان اندروید می باشند.

دانلود PDF Viewer Pro

✅ نام نرم افزارPDF Viewer Pro❤️ تعداد دانلود15496
⭐نسخه نرم افزار2024.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل57 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PDF Viewer Pro


- سرعت بالا در لود فایل ها

- امکان اضافه کردن بوک مارک

- بهینه سازی شده برای انواع سیستم های اندرویدی

- امکان undo کردن اشتباهات

- باز کردن فایل های pdf از مروگر و ...

- امکان پشتیبان گیری فایل ها در فضای ابری

- جست و جوی متن دلخواه در پی دی اف

- اضافه کردن کامنت به پی دی اف

تصاویری از محیط نرم افزار PDF Viewer Pro :


دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید  دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید  دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید  دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید  دانلود PDF Viewer Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی