آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Phone Doctor Plus 2.0.58 نمایش جزئیات سخت افزار اندروید

دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید

Phone Doctor Plus  تمام اطلاعات اسمارتفون خود را با یک نگاه مشاهده کنید. جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری اندروید شما به شکل زنده به نمایش در می آید. میزان مصرف باتری و ترافیک اینترنتی شما نیز ضبط می شود و با توجه به آن می توانید جلوی مصرف بیش از اندازه را بگیرید. Phone Doctor Plus از سنسور مولتی تاچ، میکروفون و اسپیکر، تماس، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور تشخیص چهره، صفحه نمایش، قطب نما، فضای ذخیره سازی، مموری، پردازنده، فضای داخلی، دوربین، لرزش، فلش، GPS، اینترنت 3G، دوکمه Home و Sleep، بلوتوث، سنسور دماسنج، سنسور رطوبت سنج و فشار سنج، قدم شمار، سنسور نور و ... پشتیبانی می کند. تمام این اطلاعات در بلاک های جداگانه قرار می گیرند تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. در صورتی که سنسور خاصی در سیستمتان وجود نداشته باشد، با علامت ضرب در از وجود آن با خبر خواهید شد.
 Phone Doctor Plus قادر به پاک سازی و آنالیز اپلیکیشن های موجود در سیستم شما نیز هست. می توانید وضعیت ارتباط وایرلس گوشی خود را بررسی کنید. مقدار باتری باقی مانده سیستم شما نیز نشان داده می شود. هم چنین می توانید میزان مصرف پردازنده و مموری خود را ببینید. میزان فضای مصرف شده از sd card و حافظه داخلی شما نیز پایش می شود و با رابط کاربری مناسب نمایش داده می شود. Phone Doctor Plus را می توانید بر روی اندریود 4.2 به بالا اجرا کنید.

دانلود Phone Doctor Plus

✅ نام نرم افزارPhone Doctor Plus❤️ تعداد دانلود1669
⭐نسخه نرم افزار2.0.58🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Phone Doctor Plus


- دارای بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- شناسایی سخت افزار های خارجی

- نمایش میزان حافظه باقی مانده

- نمایش سنسور های مختلف سیستم

- نمایش میزان مصرف مموری و پردازنده

- تشخیص سنسور دماسنج و رطوبت سنج

- دسته بندی سخت افزار ها در بلاک های جداگانه

تصاویری از محیط نرم افزار Phone Doctor Plus :


دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید  دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید  دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید  دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید  دانلود Phone Doctor Plus برای اندروید


پسورد فایل :
کپی