آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار iScanner 5.7.7 اسکنر قدرتمند برای اندروید

دانلود iScanner برای اندروید

iScanner  گوشی خود را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل کنید، این نرم افزار کاربردی سیستم اندرویدی شما را به اسکنری قدرتمند تبدیل می کند. می توانید اسناد خود را در فرمت txt یا jpg به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن از قابلیت OCR نیز پشتیبانی می کند. البته این ویژگی محدود زبان های خاصی می باشد که با آن می توان تصاویر اسکن شده را به متون قابل ویرایش تبدیل کرد. در حال حاضر از زبان عربی هم پشتیبانی می شود، بنابرین تا حدی می توانید از این ویژگی برای متون فارسی نیز استفاده کنید. نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی نیست. تصاویری که اسکن کرده اید مستقیما در سیستمتان ذخیره سازی می شود. کیفیت تصاویر اسکن شده به دوربین گوشی شما و هم چنین نور پردازی بستگی دارد.
می توانید عکس های اسکن شده را به شکل سیاه و سفید، grayscale یا رنگی ذخیره کنید. این نرم افزار به شکل خودکار نویز های مزاحم را از عکس های شما حذف می کند، رنگ بندی را بهبود می بخشد و خوانایی متون را بالا می برد. حالت های مختلفی برای اسکن وجود دارد. می توانید به شکل گروهی نیز بر روی فایل ها کار کنید. iScanner بیش از یک میلیون کاربر دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.3 از 5 را بدست آورده است. کار کردن با این برنامه بسیار آسان می باشد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 9 به بالا اجرا کنید.

دانلود iScanner

✅ نام نرم افزارiScanner❤️ تعداد دانلود3263
⭐نسخه نرم افزار5.7.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 9 به بالا🔆 حجم فایل75 مگابایت

ویژگی های نرم افزار iScanner


- اضافه کردن، کپی کردن یا حذف صفحات

- سرعت بالا در اسکن کتاب ها
- پشتیبانی از قابلیت OCR
- مدیریت فولدر ها و انواع فایل ها
- محافظت از فایل ها بارقفل کردن فولدر ها
- منظم کردن فایل ها بر اساس نام
- اشتراک گذاری آسان فایل ها
- ذخیره‌ سازی اسکن ها در فضای ابری

تصاویری از محیط نرم افزار iScanner :


دانلود iScanner برای اندروید  دانلود iScanner برای اندروید  دانلود iScanner برای اندروید  دانلود iScanner برای اندروید  دانلود iScanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی