آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Stick Nodes Pro 3.3.4 ساخت انیمیشن استیکمن برای اندروید

دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید

Stick Nodes Pro

نرم افزاری قدرتمند است که برای انیمیشن دادن به استیکمن برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در این برنامه می توانید اشکال دلخواه خود را به وجود بیاورید و به آن ها حرکت ببخشید. نتیجه کارهای خود را می توانید در فرمت های GIF و MP4 ذخیره سازی کنید و خروجی بگیرید. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین نرم افزار های موجود در بین انیمیشن سازان جوان می باشد.
Stick Nodes Pro قادر به یکنواخت سازی فریم ها و بهبود نمایش انیمیشن استو. می توانید افکت های صوتی به هر فریم اضافه کنید تا انیمیشن هایی جذاب بسازید. دوربینی مجازی وجود دارد که با کمک آن قادر به زوم کردن و به حرکت در آوردن اجسام خواهید بود. اشکال متنوعی در برنامه گنجانده شده است که ترکیب های نامحدودی را می توانید با آن ها تجربه کنید.
با Stick Nodes Pro قادر به طراحی انیمیشن های واقع گرایانه یا کارتونی خواهید بود. فیلدهای متنی کار اضافه کردن متن و دیالوگ به انیمیشن را انجام خواهند داد. می توانید از هزاران شکل مختلف که به شکل رایگان در وب سایت این برنامه ارائه شده است استفاده کنید. امکان عقب بردن و جلو بردن انیمیشن وجود دارد. علاوه بر این می توانید انیمیشن خود را مستقیما در کانال یوتوب به اشتراک بگذارید. Stick Nodes Pro بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از سری بازی های استیکمن می توان دانلود بازی Stickman Legends , دانلود بازی Stick War: Legacy و دانلود بازی Anger of Stick را نام برد.

دانلود Stick Nodes Pro

✅ نام نرم افزارStick Nodes Pro❤️ تعداد دانلود10740
⭐نسخه نرم افزار3.3.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل112 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Stick Nodes Pro


- خروجی گرفتن با کیفیت بسیار بالای 1920x1080 

- دارای هزاران شکل از پیش آماده شده در وب سایت

- دوربین مجازی با امکانت پیشرفته

- رنگ های متنوع، واقع گرایانه و کارتونی

- عقب و جلو بردن کارتون

- اضافه کردن افکت های صوتی

- ساخت و اشتراک گذاری شکل ها با دیگران

- یکنواخت کردن خودکار فریم ها

تصاویری از محیط نرم افزار Stick Nodes Pro :

 

دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید  دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید  دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید  دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید  دانلود Stick Nodes Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی